• Hemi21

BF Oktober

Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
    Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)

• Svar på tråden BF Oktober
  • IdaVi

jeskan: Så har jag också känt, inte bara här utan även i andra trådar. Men jag brukar läsa dina inlägg, dock är det svårt att svara ibland. Men som sagt, jag ser dig och alla andra, även om jag inte alltid svarar.
    Lycka till med bebisen om vi inte ses mer!

~ Ida 21/10-08 & Pyret BF 29/10-10 ~
  • Soffi83
    2små2stora skrev 2010-06-10 13:08:34 följande:
    Skönt med ett bra RUL.

Jag har varit och köpt på mig lite blöjor idag De reade ut Huggies newborn blöjor på Coop Forum här så paketen kostade bara 19kr/st var ju bara tvungen att köpa 2 paket
    Ojoj, rea är alltid farligt hehe
  • Åttan

hänger kvar ett tag till ..

kan bjuda på en magbild om det är någon som vill se...

Längtar efter skatten i magen..
  • IdaVi

jeskan: Kul! Måste spana in. Vi har inte fotat min mage en enda gång! Skandal!!

• Åttan
    Lena: det ligger ett par st i mitt galleri.. kan länka in här med om du vill.. är ju bara roligt å dokumentera magen juh..
  • IdaVi

jeskan: Jättefin mage! Vi fotade massor förra gången, men det blir visst inte likadant med barn/graviditet nr. 2 märker jag
    Men den här gången är magen större än sist. Hade knappt nån mage förrän runt vecka 23-24 sist, men nu har jag haft mage ett par veckor

• Åttan
    IdaVi skrev 2010-06-10 15:01:50 följande:
    jeskan: Jättefin mage! Vi fotade massor förra gången, men det blir visst inte likadant med barn/graviditet nr. 2 märker jag
    Men den här gången är magen större än sist. Hade knappt nån mage förrän runt vecka 23-24 sist, men nu har jag haft mage ett par veckor
    tack tack..

ja det kanske är så.. att man dokumenterar mer med det första barnet..   jag har haft magen sen v7-8 någon gång... men det kan beror på att jag var hormonpåverkad oxå...
  • IdaVi

jeskan: Ja, jag körde FET men ostimulerat denna gång. Var inte alls lika uppblåst i magen

• Åttan
    IdaVi skrev 2010-06-10 15:07:24 följande:
    jeskan: Ja, jag körde FET men ostimulerat denna gång. Var inte alls lika uppblåst i magen
    Nej... man blir ju inte det då.. aha... då vet du vad jag pratar om då..
  • IdaVi

jeskan: Jajamen, har gått igenom hela processen Du får inboxa om du vill prata mer.

Nu måste jag rusa iväg på systerdotterns examen. Ha det bra tjejer!