• Hemi21

BF Oktober

Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
    Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)

• Svar på tråden BF Oktober
  • mmian

Hehe, då får jag ju bara komma ut tre dagar i veckan, min man jobbar som brandman och tyvärr innefattar det dygnet- runt- jour i en hel vecka i sträck... Så jag tror att det blir bäst så men det beror ju på hur man har det, hur man bor och sånt. Jag har ju svårt att få hjälp med dottern om hon inte vill följa med annat än av mormor och morfar och de kommer ju jobba dagtid de också. Var bor du 3Busfrön?

• 2små2stora
    mmian: Jag bor utanför Strängnäs

Var bor du? 
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
  • IdaVi

chriss. Jaa, det är lite häftigt!

Nån mer som har ganska mycket sammandragningar. Minns inte om det var så sist. Men det är säkert helt normaaalt

Packar för en tripp till Västerviks skärgård. Åker imorgon men vädret verkar bli ganska dåligt. Nåväl, skönt att komma iväg iaf.

~ Ida 21/10-08 & Pyret BF 29/10-10 ~
  • 2små2stora
    IdaVi skrev 2010-07-24 11:52:14 följande:

chriss. Jaa, det är lite häftigt!

Nån mer som har ganska mycket sammandragningar. Minns inte om det var så sist. Men det är säkert helt normaaalt

Packar för en tripp till Västerviks skärgård. Åker imorgon men vädret verkar bli ganska dåligt. Nåväl, skönt att komma iväg iaf.

Jag är sjukskriven för mina sammandragningar
  • Längta

Det är så härligt att det är tvåsiffrigt när man tittar på tickern hur långt det är kvar till bf - 97 dagar idag! :)

• mmian

3Busfrön- På gränsen mellan Skåne och Blekinge. En ganska liten ort så det är gångavstånd överallt och bara några minuters promenad till tågstationen.

Äh, jag är inte så oroad över det här med syskon egentligen men jag vill inte känna mig låst här hemma, det är nog mycket som blir tufft nog ändå. Har ju varit hemma sen februari/ mars och börjar bli uttråkad, hur sysselsätter ni andra som är hemma er?