BF Oktober
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
3Bus: Besvärligt för dig!!
chriss: Vi är faktiskt lite inne på att köpa en Babytravel. Ida kommer ju vara exakt 2 år när syskonet kommer.
Har hört flera som är nöjda med dom. Har surfat runt lite och kollat på Blocket. Har snart ett färdigbyggt garage och då slår vi till. Blir trångt med 4 vagnar i huset annars
Har fått åderbråck i underlivet. Inget roligt alls! Tidigare hade jag "bara" svullet blygdben på höger sida, förmodligen pga foglossningen. Men nu har även högra blygdläppen svullnat upp. Ser inte klokt ut och känns inte skönt alls. Skit!
Nån mer som råkat ut för det? Första gången för mig...
Näe, det är en svår avvägning med syskonvagn eller inte. Vi har bara en bil också och jag kommer hämta/lämna på dagis. Iofs gillar Ida att gå, men i vinter med snö osv vet jag inte hur det funkar med ståbräda heller? Och hon kanske vrålprotesterar när man har tider att passa, så då är det skönt med en vagn ![]()
Praktiskt med storasyskon som kan hjälpa till! ![]()
Jag ska beställa en Urban Jungle duo. Har också hund och vill inte känna mig låst här hemma. Dottern är tre år och två-tre månader när grabben kommer. Jag tror att det kommer bli mycket promenader under ett drygt år sen får vi väl sälja vagnen om den inte används mer. Det är rätt bra andra handsvärde så det blir nog bra.
Jag har tänkt lägga långpromenaderna under det tid dottern är på dagis. De dagar hon är ledig får det gå ändå, finns ju alltid sjal att bära bebisen i också.