Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Ja det är ju inget vi bara kan smälla upp över en helg
Vi har pratat om det ända sen vi köpte huset men lagt det på is iom ekonomin när jag är föräldraledig. Men vi ska börja med att lägga plattor på framsidan iaf. Fler rum får vi väl drömma om i ett par år till eller iaf tills vi vinner en halv mille ![]()
Här verkar alla ha fullt upp!
Hoppas ni har lika fint väder som vi har haft idag minus den kalla blåsten!!
10 dagar kvar idag....
Vi hade en rutten lördag men en superhärlig söndag! På lördagen uteblev den lovade värmeböljan så jag tvingade maken och Oliven att äta grillad korv i blåsten - tills Olivia självmant ville ha vantar och sa "brrrr" hela tiden och min man bestämde att: "Nu får det vara slut med stolligheter, nu äter vi inomhus"!
Igår hade vi dock toppenväder, vi var ute i flera timmar och mina föräldrar kom på en långdragen utefika.
Agamemnon: Vi hade oxå en rutten lördag! Maken fick gräva ute i duggregnet hela dagen. Jag satt inne och tittade på
Igår därimot var det riktigt varmt och gott! Vi satt i solen med t-shirt och solbrillor och fikade, fick lite fräknar på näsan. Meja har däremot brunare händer än mig nu
Var ute nästan hela dagen och grejjade och sen grillade vi fläskfilé till middag.
Vilket härligt väder!
Jag hade bara kofta på mig när jag gick till dagis med Fisan och svettades ändå (vilket iofs berodde på att jag puttade en 20 kg-klump uppför branta uppförsbackar...).
Jag hostar och snyter mig men idag ska jag ut på promenad 1½ timme iaf och på vägen hem hämtar jag ungen på dagis
Hoppas det är varmt här oxå ![]()
Denna månad kom mensen "bara" 1, 2, 3,... 5 dagar för tidigt. Jaja, en 2011 blir nog också bra.
huff i solen va det apvarmt och i blåsten svinkallt ju. Skumt väder
Håller tummarna för 2011