Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Vi satt på den inglasade delen av altanen. Så här på våren är det lika varmt där som inomhus. På sommaren däremot går det knappt att vistas där även om man öppnar upp så att det är fullt korsdrag. Vi måste köpa persienner eller nåt liknande, det är sol från morgon till kväll. Barnen har skalkläder på sig ute på morgonen och fleecejackor när tempen börjar dra sig upp mot tio.
Hi girls..gissa om man är trött efter ca 3 timmars sömn inatt.. Lillen har haft nästan 40 i feber..zzz.. Har nån av er begärt tillfälling föräldrapeng via FSKs hemsida? Jag fattar inte riktigt..jag gick in och anmälde om tfp, sen ska man begära tfp? Jag är snurrig. Ska man anmäla och/eller begära tfp när barnet väl är friskt?
Jag känner att jag snurrar till min fråga, min hjärna är helt väck efter tre dygn utan sömn.. Så, hur gör man med FSK när man vab'ar? Nån som vet? Hilfe!

Förresten, LoVm, vilken vagn var det?