• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Bobbenn
    Agamemnon skrev 2010-04-12 21:19:08 följande:
    Bobbenn: Visst har du en crosstrainer från Jula eller är det något jag inbillar mig? Hur är den isf?
    Japp det har jag

Den är toppen när man väl får tummen ur att använda den. Vilket är typ aldrig
    Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
  • Agamemnon
    Bobbenn skrev 2010-04-12 21:37:20 följande:
    Japp det har jag Den är toppen när man väl får tummen ur att använda den. Vilket är typ aldrig
    Ja, det är ju det. Jag "får" köpa en när vi har sålt motionscykeln (den är såld) och roddmaskinen (den ska fortfarande bort). Jag har fått för mig att en cross trainer kommer jag att använda myyyycket mer. Till mitt försvar måste jag dock säga att roddmaskinen ville min man ha och cykeln har jag faktiskt använt men jag fick ont i rumpan av sadeln....
  • Agamemnon

Men hallå? Var håller alla hus? Är ni ute i solen och slappar? Har ni inte hört talas om trådlöst bredband, funkar även utomhus.

• Bobbenn

Jag är trött :-P

Ska strax till VV och väga mig. Ungen är ute med sin pappa

• Agamemnon

Lycka till på vägningen, Bobbenn!

För ca 2 timmar sen upptäckte vi det som inte skulle ske: Olivia har fått vattkoppor! De går på hennes avdelning just nu så det kom ju inte direkt som en jätteöverraskning, men ändå... Hon är som tur är inte särskilt påverkad, hoppas det håller i sig. Min man har nu börjat klia sig och är helt övertygad om att han kommer att få dem en tredje gång.
  • Bobbenn

-1 kilo totalt 8,4 på 7 veckor

Under 70 strecket och 4,8 kilo kvar till målvikt

Hoppas Olivia fåre må bra. Jag va helt opåverkad då jag hade vattkoppor som liten *kram*

• LitenBlomma

Barnen skiter och spyr Är helt slut och måste nog sanera hela huset när det här är över. Jag mår lite illa och bara väntar på första spyan.

Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Leos och Vincents mamma

Jag har börjat min praktik så jobbar 8-16 varje dag, så är inte hemma förrän vid 17, så hinner bara sitta en pyttestund på kvällarna innan jag går och sover.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Agamemnon
    Bobbenn skrev 2010-04-14 18:16:41 följande:
    -1 kilo totalt 8,4 på 7 veckor Under 70 strecket och 4,8 kilo kvar till målvikt Hoppas Olivia fåre må bra. Jag va helt opåverkad då jag hade vattkoppor som liten *kram*
    Gud, vad duktigt! Grattis!
    Tack! Jag hoppas att det inte blir för jobbigt. Har läst på lite nu och tydligen tar det ett dygn innan blåsorna fylls och börjar klia...
    LitenBlomma skrev 2010-04-14 19:40:29 följande:
    Barnen skiter och spyr Är helt slut och måste nog sanera hela huset när det här är över. Jag mår lite illa och bara väntar på första spyan.
    Åh nej, hoppas du klarar dig! Och att de små kryar på sig fort!
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-04-14 20:26:38 följande:
    Jag har börjat min praktik så jobbar 8-16 varje dag, så är inte hemma förrän vid 17, så hinner bara sitta en pyttestund på kvällarna innan jag går och sover.
    Javisstja, du sitter då inte och slappar i solen. Hur går det? Trivs du?
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9