Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Jag mår förresten apilla. Igår morse mådde jag lite illa och idag känner jag mig spyfärdig. Om det inte vore en vecka till mensen skulle jag nog hoppas lite men så tror jag snarare att magen är ruinerad efter den dåliga maten vi åt i måndags...
Här sitter jag och hör och häpna, dricker kaffe, med myyycket mjölk och socker i
MÅSTE bli pigg då jag känner mer död än levande och är helt blek, jag är absolut inte van vid att sitta uppe halva nätterna så usch. Så nu tvingar jag i mig kaffe i hopp om att bli pigg
Solen kom hit idag
Nu har vi strålande sol och 13 grader varmt och jag ser när mina barn leker glatt på dagisgården. Önskar jag kunde vara ute, men icke, jag ska plugga, hela dagen (och säkert halva natten). Men imorgon är det slut! På denna kurs iaf. På måndag börjar jag min praktik.
Babytravel jogger har vi nu..
Sol och 13 grader... (*muttrar*) Jag har precis kommit tillbaka från en långpromenad från verkstan. Jag frös som en gris, hade varken halsduk, mössa eller vantar med mig och sen började det regna på mig... Fy bubblan, vilken förmiddag!