• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Leos och Vincents mamma

Tipsar om en sida med massa fina leksaker. Jag var såklart tvungen att köpa en del när jag kikade in där
    De har fri frakt hela april..

http://www.blaelefant.se/

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Bobbenn

Vågar ni boka flyg nu med ovissheten och allt?

Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
  • Agamemnon
    Bobbenn skrev 2010-04-18 21:07:10 följande:
    Jag skulle lätt boka flyg om jag bara hade råd och kunde bestämma mig för vart jag vill åka.
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-04-18 20:14:56 följande:
    Tipsar om en sida med massa fina leksaker. Jag var såklart tvungen att köpa en del när jag kikade in där De har fri frakt hela april.. www.blaelefant.se/
    De har jättefina saker! Men jag har "absolut köpstopp" nu med trasig bil och allt.
    Mollan: Tack för tipsen! Ska kika lite noggrannare där när det blir aktuellt med en resa.
    Bobbenn skrev 2010-04-18 21:07:10 följande:
    Inte jag iaf. Men vi har ändå inte råd att åka nånstans, kanske är lika bra det

Här ska det shoppas massor på tisdag, då ska barnen få massor med sommarkläder, längtar som en tok

• Mollan70

Har precis suttit och försökt skicka efter kläder i från tyska klädkedjan C&A
    De har en online shop men vad jag kan se så fungerar det endast att skicka inom Tyskland.
    Synd! Jag har handlat en hel del kläder därifrån när vi var i Spanien.

• Agamemnon
    Mollan70 skrev 2010-04-18 21:56:13 följande:
    Har precis suttit och försökt skicka efter kläder i från tyska klädkedjan C&A De har en online shop men vad jag kan se så fungerar det endast att skicka inom Tyskland. Synd! Jag har handlat en hel del kläder därifrån när vi var i Spanien.
    Åh, jag visste inte att de har en onlineshop, jag brukade också handla där. Jag såg nu på deras sida att de bara skickar inom Tyskland. Har du inte släkt/vänner där? Då kan de ju skicka vidare...
  • Movieprincess

Tack för alla grattis vi kom hem igår och det är såå skönt att få vara hemma! Imorgon är det dock återbesök på BB som ska avklaras.
    Här har det fikats idag vill jag lova allt gott som jag längtat efter....nästan iaf! Mamma & Pappa var här en sväng och kollade in snuttan. Annars så händer inte så mycket, vi tar det bara lugnt och snosar bebis. Liam blir rädd när hon gråter men annars funkar det jättebra än så länge.

Hoppas allt är bra med er andra! {#lang_emotions_flower}

♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Agamemnon
    Movieprincess skrev 2010-04-18 22:19:07 följande:
    Tack för alla grattis vi kom hem igår och det är såå skönt att få vara hemma! Imorgon är det dock återbesök på BB som ska avklaras. Här har det fikats idag vill jag lova allt gott som jag längtat efter....nästan iaf! Mamma & Pappa var här en sväng och kollade in snuttan. Annars så händer inte så mycket, vi tar det bara lugnt och snosar bebis. Liam blir rädd när hon gråter men annars funkar det jättebra än så länge. Hoppas allt är bra med er andra!
    Hahaha, jag ser framför mig hur du VRÄKER i dig det ena bakverket efter det andra, med en rynkig liten bebis i armen. Det låter som om allt gick bra iaf (vi vill naturligtvis veta detaljer när du har tid/har landat ). Vad heter hon nu då?
  • Movieprincess
    Agamemnon skrev 2010-04-18 22:25:29 följande:
    Hahaha, jag ser framför mig hur du VRÄKER i dig det ena bakverket efter det andra, med en rynkig liten bebis i armen. Det låter som om allt gick bra iaf (vi vill naturligtvis veta detaljer när du har tid/har landat ). Vad heter hon nu då?
    ha ha ja nästan så jag har ätit så mycket gott så jag lät väl storkna snart!
    Hon har inget namn än..det står helt still just nu...tycker inte hon ser ut att heta nåt
    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Agamemnon
    Movieprincess skrev 2010-04-18 22:37:15 följande:
    ha ha ja nästan så jag har ätit så mycket gott så jag lät väl storkna snart! Hon har inget namn än..det står helt still just nu...tycker inte hon ser ut att heta nåt
    Men stackaren då, i värsta fall får hon heta Sötis. Eller så får Liam bestämma!
  • Mollan70
    Agamemnon skrev 2010-04-18 22:04:37 följande:
    Åh, jag visste inte att de har en onlineshop, jag brukade också handla där. Jag såg nu på deras sida att de bara skickar inom Tyskland. Har du inte släkt/vänner där? Då kan de ju skicka vidare...
    Jag har visserligen släkt där men befarar att frakten blir hög.
    Får hoppas att jag springer på en sån butik på Mallorca.
    Movieprincess skrev 2010-04-18 22:19:07 följande:
    Tack för alla grattis vi kom hem igår och det är såå skönt att få vara hemma! Imorgon är det dock återbesök på BB som ska avklaras.Här har det fikats idag vill jag lova allt gott som jag längtat efter....nästan iaf! Mamma & Pappa var här en sväng och kollade in snuttan. Annars så händer inte så mycket, vi tar det bara lugnt och snosar bebis. Liam blir rädd när hon gråter men annars funkar det jättebra än så länge.Hoppas allt är bra med er andra!
    Skönt att allt har gått bra!
  • sthlmfilur

jag undrar om det är någon som vet var det säljer ramar så man kan rama in foton till barnens rum det ska vara så bilderna blir sammanhängande på något sätt..

Emiliya 080304 & Imran 090214 ljust-morkt.blogspot.com
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9