Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Tipsar om en sida med massa fina leksaker. Jag var såklart tvungen att köpa en del när jag kikade in där
De har fri frakt hela april..
http://www.blaelefant.se/
Vågar ni boka flyg nu med ovissheten och allt?
Här ska det shoppas massor på tisdag, då ska barnen få massor med sommarkläder, längtar som en tok ![]()
Har precis suttit och försökt skicka efter kläder i från tyska klädkedjan C&A
De har en online shop men vad jag kan se så fungerar det endast att skicka inom Tyskland.
Synd! Jag har handlat en hel del kläder därifrån när vi var i Spanien.
Tack för alla grattis
vi kom hem igår och det är såå skönt att få vara hemma! Imorgon är det dock återbesök på BB som ska avklaras.
Här har det fikats idag vill jag lova
allt gott som jag längtat efter....nästan iaf! Mamma & Pappa var här en sväng och kollade in snuttan. Annars så händer inte så mycket, vi tar det bara lugnt och snosar bebis. Liam blir rädd när hon gråter men annars funkar det jättebra än så länge.
Hoppas allt är bra med er andra! 
Idag kom Olivias balanscykel! Den står nu gömd i trädgården och väntar på att hon ska komma hem. ![]()
visar mig och säger hej
jag undrar om det är någon som vet var det säljer ramar så man kan rama in foton till barnens rum det ska vara så bilderna blir sammanhängande på något sätt..
Hej Agamemnon?
Gillar du Kåldolmar & Kalsipper???? Eftersom du heter Agamemnon?
Svara i mail.
leialeopard@gmail.com