• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Ly75

Oh, en hedersvärd andra plats med min gissning

Hoppas ni har det bra allihopen. Här är tidsbristen påtaglig sen jag började min arbetspraktik. Men oj vad kul jag har! Är ute på kundbesök, sitter med vid intervjuer och lär mig massor utav nya saker! Dagarna bara rusar förbi. Känns dock lite trist att få mindre tid med Tobias..men så är det ju för alla som jobbar.. :/

• Agamemnon

Vad härligt att du också trivs så bra, Ly75! Du får tänka kvalitet istället för kvantitet när det gäller tiden med Tobias.

• Agamemnon
    Agamemnon skrev 2010-04-17 13:38:50 följande:
    Vad härligt att du också trivs så bra, Ly75! Du får tänka kvalitet istället för kvantitet när det gäller tiden med Tobias.
    Med det menar jag naturligtvis inte att tiden innan inte var kvalitetstid men det hoppas jag att du förstod.
  • Bobbenn

GRATTIS TILL LILLA FLICKAN!!! HON ÄR LJUVLIG!!!!!!!!!

{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_nalle}{#lang_emotions_sunny}

Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
  • Ly75
    Agamemnon skrev 2010-04-17 13:39:19 följande:
    Med det menar jag naturligtvis inte att tiden innan inte var kvalitetstid men det hoppas jag att du förstod.
     I got it ;) Men visst uppskattar man de få timmarna man får nu lite mer än vad man kanske gjorde innan, försöker verkligen ägna mig åt honom de 2-3 timmarna vi får ihop innan det är sovdags
  • Mollan70

Movieprinsess-Härligt att hon äntligen är här nu! Stort grattis!

Angående vulkanen i Island så måste den sluta spy ut lava snart för den 18.e maj går vårt plan till Mallis!!!
    Åh då ska jag ÅKA!!!

Melvin 17 mars 2008
  • Agamemnon
    Ly75 skrev 2010-04-17 17:14:58 följande:
     I got it ;) Men visst uppskattar man de få timmarna man får nu lite mer än vad man kanske gjorde innan, försöker verkligen ägna mig åt honom de 2-3 timmarna vi får ihop innan det är sovdags
    Absolut! Jag tycker det är "kul" att sakna Oliven ibland och fundera på vad hon gör och så och man lägger lite extra krut på de timmarna man har ihop.
    Mollan70 skrev 2010-04-17 23:09:50 följande:
    Movieprinsess-Härligt att hon äntligen är här nu! Stort grattis! Angående vulkanen i Island så måste den sluta spy ut lava snart för den 18.e maj går vårt plan till Mallis!!! Åh då ska jag ÅKA!!!
    Ja, vi får hoppas att den inte håller på allt för länge till! Kul med Mallis!
  • Leos och Vincents mamma

Jag är mest rädd för vad den där askan kan göra..det är ju tydligen inte så bra att andas in det där.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • LitenBlomma
    Mollan70 skrev 2010-04-17 23:09:50 följande:
    Movieprinsess-Härligt att hon äntligen är här nu! Stort grattis!Angående vulkanen i Island så måste den sluta spy ut lava snart för den 18.e maj går vårt plan till Mallis!!!Åh då ska jag ÅKA!!!
    Gud så nice! {#lang_emotions_sunny} Hoppas att du kommer iväg,
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Mollan70
    LitenBlomma skrev 2010-04-18 12:25:35 följande:
    Gud så nice!  Hoppas att du kommer iväg,
    Jaaa det skulle vi verkligen behöva efter alltsom varit; tänker mest på svärmors tragiska olycka o sen begravningen. =(
     Det har tagit hårt på gubben min.
    Vi har bokat flyg med Ryanair o därefter ett härligt hotell i Cala dór med All inclusive.

www.dinsemester.se har de så billiga alternativ.
    En annan sida som också har kanonebjudande är www.youtravel.com
    Jag tipsade en kompis om en allinclusive vistelse i Costa Brava.
    Med flyg till Girona med Ryanair + fint hotell på Top Hotel sun santa susanna i Orten Santa susanna skulle det kosta under 10.000 för alla de 5 och då var vistelsen på 8 nätter.

Charterbolagen tar ju hutlösa priser för servicen med bokning.
    För oss skulle en charterresa kosta ungefär 35.000 kr för en vecka nu betalar vi 16.000 för samma resa. =) Det är GÖTT!

Askan lär visst inte vara så bra för lungsjuka o astmatiker.
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9