• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Leos och Vincents mamma
    Bobbenn skrev 2010-02-12 10:56:48 följande:
    Hur blev det med att förbjuda solarier? (läste nått om det bara)Kul med kryssning
    Det har jag inte hört, där jag solar så står det till och med att det är helt ok att sola, fast med måtta Och det gör jag
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Agamemnon
    Bobbenn skrev 2010-02-12 11:03:36 följande:
    Så här va det visst www.expressen.se/halsa/1.1539646/solarier-kan... Men många ställen framförallt gym funderar tydligen på att ta bort sina solalium. Iaf här i stan
    Pust, tur att man är ett par dagar över 18 då.
    SchumiFerrari skrev 2010-02-12 11:03:45 följande:
    Här händer det inget alls... eller jo, det hostas, snörvlas och gnälls... men men ... Egentid?? Va??? Sola?? Kryssning?? Okända ord fö rmig...
    Host och snörvel har vi fått här också men inget gnäll och ingen feber som tur är. Håll uuut, det går över!
    Agamemnon skrev 2010-02-12 10:53:40 följande:
    Du vet allt hur man lever livet! Sola ska jag också men det där med kryssningen... kanske 2020. Hopps ni får det kul!
    Haha, ja, det är sambons och min årliga kryssning som vi alltid gör vid den här tiden på året eftersom vi firar våran årsdag då Nu blev det bara så att det blev två helger på raken med festande, annars tillhör ju inte det vanligheterna

Vi är måna om att ta oss tid för varandra och uppskattar verkligen att få egentid, jag skulle bli galen annars Men det är ju inte alltid alla har barnvakt, vi har tur att min mamma kan ställa upp, men hon är den enda barnvakt vi har.

Men 18 årsgräns på solarie har det väl varit länge?

• Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-12 11:10:13 följande:
    Men 18 årsgräns på solarie har det väl varit länge?
    Det tror jag inte. Här finns ett sånt där obemannat ställe, det skulle ju inte funka om det var åldersgräns?
    Agamemnon skrev 2010-02-12 11:13:55 följande:
    Det tror jag inte. Här finns ett sånt där obemannat ställe, det skulle ju inte funka om det var åldersgräns?
    Ok. Fick för mig att det varit så iaf 6-7 år. Det är det iaf där jag solar.
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-12 11:17:26 följande:
    Ok. Fick för mig att det varit så iaf 6-7 år. Det är det iaf där jag solar.
    Det kanske är upp till var och en nu och ska bli obligatoriskt eller så. Hoppas de iosf löser det på mitt solarium för det är så bekvämt när det bara är på andra sidan gatan.
    Olivia har nu slukat två portioner blodpudding och även en massa majs gick ner så matlusten verkar vara tillbaka. Nu går vi bara och väntar på att hon vill sova för vi är såååå trötta. Det borde inte dröja allt för länge eftersom hon bestämde att dagen skulle starta kl. 6:15 i morse...
  • Agamemnon

Bobbenn: Hade du redan sett Vampire Diaries? Jag såg på det igår och tyckte det var helt ok för en Twilight-kopia.

Jag är lite avis på er som är hemma med barnen, jag vill oxå sova mitt på dagen

• Bobbenn
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-12 11:06:02 följande:
    Det har jag inte hört, där jag solar så står det till och med att det är helt ok att sola, fast med måtta Och det gör jag
    aa jag menade inget illa. Hade bara tråkigt och kom på det

Jag solar inte. Är livrädd för cancer :/
    Agamemnon skrev 2010-02-12 11:25:18 följande:
    Bobbenn: Hade du redan sett Vampire Diaries? Jag såg på det igår och tyckte det var helt ok för en Twilight-kopia.
    Jopp har redan sett

vampyrernas Beverly hills typ ju :-P
    Sidfot
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9