• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • SchumiFerrari
    Agamemnon skrev 2010-02-13 08:45:24 följande:
    Schumi: Hoppas de kom iväg nu!! Här har vi haft en natt med hög feber. Hade ju hoppats på att slippa den men det blev inte så.
    De kom både iväg och fram!!! Tur för dem, inte kul när 2 dagar av 10 (tror jag det är') i USA fösvinner...
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Agamemnon
    SchumiFerrari skrev 2010-02-13 12:43:58 följande:
    De kom både iväg och fram!!! Tur för dem, inte kul när 2 dagar av 10 (tror jag det är') i USA fösvinner...
    Skönt att de iaf kom iväg!
    Olivia däckade kl. 18:45! Hon somnade sittandes i soffan så jag bar upp henne. Detta blir nog en knölnatt, hon har hög feber...
  • Bobbenn

Hoppas trollis blir frisk snart *massa kram*

Sidfot
  • Bettanspettan

I torsdags på jobbet hade vi butikskontrollanter som jobbade och såg en man sno dvd filmer. (Snattare har vi hela tiden) Sen när dom ska ta honom på utsidan så springer en annan man fram, en kompis till snattaren, och sliter fram en yxa och börjar svinga mot väktaren Snacka om cirkus det blev sen! Fler väktare, poliser o skrikande karlar... Sen blev vi erbjudna krishjälp o massa grejor bara för att det varit "vapen" inblandat.. Spännande på Coop ibland

• Agamemnon
    Bettanspettan skrev 2010-02-13 20:35:03 följande:
    I torsdags på jobbet hade vi butikskontrollanter som jobbade och såg en man sno dvd filmer. (Snattare har vi hela tiden) Sen när dom ska ta honom på utsidan så springer en annan man fram, en kompis till snattaren, och sliter fram en yxa och börjar svinga mot väktaren Snacka om cirkus det blev sen! Fler väktare, poliser o skrikande karlar... Sen blev vi erbjudna krishjälp o massa grejor bara för att det varit "vapen" inblandat.. Spännande på Coop ibland
    En YXA?! Jag vet, det var säkert jättedramatiskt men jag måste skratta lite när jag ser den bilden framför mig. Hoppas iaf att ingen blev skadad!
    Bobbenn skrev 2010-02-13 20:04:33 följande:
    Hoppas trollis blir frisk snart *massa kram*
    {#lang_emotions_kiss}
  • Bobbenn
    Bettanspettan skrev 2010-02-13 21:10:32 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m50722300-40.ht...Om nån vill bli arg så här på kvällen....Sitter o gnisslar tänder så oerhört arg är jag på denna TS...
    Orkar inte ödsla tid eller energi på människor som inte har nått liv...

Jag har en halvbror, so what?
    Sidfot
  • Ly75
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m50722300-40.ht...Om nån vill bli arg så här på kvällen....Sitter o gnisslar tänder så oerhört arg är jag på denna TS...
    Finns alltför många puckon därute, det har jag insett efter att ha hängt flera år på familjeliv samt läst x antal bloggar. 
  • Agamemnon
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m50722300-40.ht... Om nån vill bli arg så här på kvällen.... Sitter o gnisslar tänder så oerhört arg är jag på denna TS...
    Jag har sett henne tidigare och jag tror att det är en sån där som bara vill provocera. Hon startar tråd efter tråd (under olika namn) om hur illa hon tycker om sin sambos barn... En total knäppgök.
    Kl. 21:30 låg jag i sängen igår med en glödhet Olivia (lördag kväll, 21:30, minns ni när det var då man brukade gå hemifrån... ). Natten blev därefter så vi får la se hur dagen blir.
  • LitenBlomma

Hoppas att Olivia mår bättre idag! Vi tittade på Melodifestivalen och sen gick vi och la oss, var supertrötta båda två. (skriver från min iPhone )

Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9