• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • LitenBlomma
    Agamemnon skrev 2010-02-11 19:36:08 följande:
    Min man borde vara hemma om en dryg halvtimme!!
    Spännande!! {#lang_emotions_tongue_out} Förstår att du längtar!
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Leos och Vincents mamma

Åh, jag sitter och beställer massa roliga saker från kakburken.se
    Håller på och bestämmer hur barnens tårtor ska vara Vincent ska få en biltårta och Leo en spindelmannen tårta.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Ly75

Agamemnon - likadant för mig, kroppen är inte alls som förut. Väger mindre nu än när jag blev gravid, men magen är 'fluffigare', brösten lite mindre fylliga, bröstkorg och höfter bredare och fötterna ska vi inte prata om! Känner mig dock tillfreds, kan iofs störa mig på mitt begynnande gäddhäng :p

• Agamemnon
    Ly75 skrev 2010-02-11 21:02:52 följande:
    Agamemnon - likadant för mig, kroppen är inte alls som förut. Väger mindre nu än när jag blev gravid, men magen är 'fluffigare', brösten lite mindre fylliga, bröstkorg och höfter bredare och fötterna ska vi inte prata om! Känner mig dock tillfreds, kan iofs störa mig på mitt begynnande gäddhäng :p
    Fötterna! I nästan 20 år eller något har jag haft stl. 37 i skor, nu har jag 38! Och gäddhäng... det hade jag innan eftersom jag gick ner mycket en gång och det "blev kvar".
    Min man är hemma igen och ni måste kika i bloggen - han hade med sig Handy Manny-presenter!
    "Natti natti"
  • LitenBlomma
    Agamemnon skrev 2010-02-11 22:05:21 följande:
    Fötterna! I nästan 20 år eller något har jag haft stl. 37 i skor, nu har jag 38! Och gäddhäng... det hade jag innan eftersom jag gick ner mycket en gång och det "blev kvar". Min man är hemma igen och ni måste kika i bloggen - han hade med sig Handy Manny-presenter! "Natti natti"
    Jag hade oxå 37 en gång i tiden, sen fick jag 38, sen 39 och nu efter Ida klämmer mina stl 39 skor... Får vi fler barn får jag börja specialbeställa mina skor {#lang_emotions_cool}
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Bobbenn

Jag har 40/41 i skor nu.....

75 D i bh strl

Bröstkorg och bäcken blir större efter barn har jag hört eftersom barnet trycker ut det? hmmmm

Azaah är förstoppad. AJ vad hon skriker då hon vill bajsa   "Bajsa bajsa" vrålar hon

Sidfot
  • Agamemnon

Bobbenn: Usch, förstoppning är inte kul! Ni har inte Laktulos hemma? Annars funkar kanske katrinplommon för er?

Min man kunde inte hålla sig, hon fick verktygslådan i "frukostpresent" istället för födelsedagspresent! Jag blev alldeles paff när hon kunde alla namn.
    Diarrén verkar också vara över och febern har vi inte sett skymten av så det blir nog inte så illa som för de andra stackarna på dagis. 
  • Bobbenn
    Agamemnon skrev 2010-02-12 08:48:54 följande:
    LoVm: Jag ska nog beställa ett ätbart tårttryck, kanske med Handy Manny.
    hmm det funderar jag på också men vart är frågan?

Skulle helt klart vilja ha mamma mu och kråkan

Skönt att trollis mår bättre
    Sidfot
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9