• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-02-10 16:39:51 följande:
    Kul med ny mobil! Snart äl igen, har ni laddat med räkor och vin?
    Sån koll du har! Jag tror att jag kan ha ÄL i morgon eller övermorgon så jag får hoppa på honom när han kommer hem. Å andra sidan så har han då varit på väg sen kl. 5 så jag vet inte hur förtjust han kommer att bli.
    Schumi: Om de bor på Sheraton går det nog ingen stor nöd på dem. Hoppas bara de hinner fram i tid så de kan fira födelsedagarna!
    Bobbenn: Om hon inte visar särskilt intresse för pottan så gör det ju inget att du inte orkar. Olivia vill ofta vara utan blöja men då vill hon inte kissa (går och håller sig) så vi struntar i det. Eller ja, om hon verkligen inte vill ha blöja tar vi naturligtvis av den men om hon då inte kissar sätter vi på den igen och då brukar hon inte klaga (utan fyller den direkt ).
    Vår myskväll gick väl sisådär och nu sover hon. Jag ska leka lite med min nya leksak och sen blir det nog en (iaf någorlunda) tidig kväll för mig.
  • SchumiFerrari

agamemnon: Hoppas att du trivs med din nya leksak!

Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Agamemnon
    SchumiFerrari skrev 2010-02-10 21:07:09 följande:
    agamemnon: Hoppas att du trivs med din nya leksak!
    Jaaa, den är toppen!! Nu har jag t.o.m. klurat ut var man ställer larmet så vi har en väckarklocka i morgon.
  • Ly75
    SchumiFerrari skrev 2010-02-10 19:09:19 följande:
    Ly75: ähh går ingen nöd på dem de bor på sheraton
    *vissel* nej då har jag inget medlidande :p Trodde de fick husera på flygplatsen.
  • Bettanspettan
    Agamemnon skrev 2010-02-10 20:25:57 följande:
    Sån koll du har! Jag tror att jag kan ha ÄL i morgon eller övermorgon så jag får hoppa på honom när han kommer hem. Å andra sidan så har han då varit på väg sen kl. 5 så jag vet inte hur förtjust han kommer att bli. Schumi: Om de bor på Sheraton går det nog ingen stor nöd på dem. Hoppas bara de hinner fram i tid så de kan fira födelsedagarna! Bobbenn: Om hon inte visar särskilt intresse för pottan så gör det ju inget att du inte orkar. Olivia vill ofta vara utan blöja men då vill hon inte kissa (går och håller sig) så vi struntar i det. Eller ja, om hon verkligen inte vill ha blöja tar vi naturligtvis av den men om hon då inte kissar sätter vi på den igen och då brukar hon inte klaga (utan fyller den direkt ). Vår myskväll gick väl sisådär och nu sover hon. Jag ska leka lite med min nya leksak och sen blir det nog en (iaf någorlunda) tidig kväll för mig.
    Nu är det nog läggdags för mig, började fnissa halvt okontrollerbart åt att du skulle leka med din nya "leksak" *censurera min hjärna*
  • Bettanspettan

Oskar har kommit på nåt som han tycker är väldigt kul, men inte jag!! När datorn står uppfälld och jag inte ser så pillar han loss tangenterna!! Förut hade han hunnit få loss 9 st och jag hade fullt sjå att komma på vilken som skulle sitta var... Så nu måste jag tänka på att stänga locket!

• Movieprincess
    Bettanspettan skrev 2010-02-10 21:54:36 följande:
    Oskar har kommit på nåt som han tycker är väldigt kul, men inte jag!! När datorn står uppfälld och jag inte ser så pillar han loss tangenterna!! Förut hade han hunnit få loss 9 st och jag hade fullt sjå att komma på vilken som skulle sitta var... Så nu måste jag tänka på att stänga locket!
    oj ja då år det bäst du stänger!!

Agamemnon: Kul med ny mobil/leksak

Ikväll är jag själv hemma, förutom Liam då som ligger i sängen och sjunger opera! Typiskt att han ska somna sent när jag är själv och planerat för ett långt, varmt bad.
    Imorgon blir det busborgen och IKEA det ser jag fram emot
    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Agamemnon
    Bettanspettan skrev 2010-02-10 21:52:36 följande:
    Nu är det nog läggdags för mig, började fnissa halvt okontrollerbart åt att du skulle leka med din nya "leksak" *censurera min hjärna*
    Ja, jag kan säga att det är då ingen direkt fart på vibratorfunktionen.
    Om jag stänger locket till datorn så öppnar hon det bara igen men hittills har hon inte pillat loss tangenter utan hon härmar bara att hon skriver.
    Movieprincess: Hoppas ni får en kulig dag!
    Vår har redan börjat ruttet: vaknade till diarréblöja så kl. 6:30 var det baddags. Dagissjukan som går just nu börjar så så jag vet vad jag har att se fram emot... Som om det inte räcker så missade maken sitt flyg och det är något strul på Skavsta flygplatsen.
  • SchumiFerrari

Här har vi 2 hostiga grabbar...
    01.30 gick jag och hämtade Noa från sin säng till oss...Lättare så..
    Trist väder..
    Jag väntar på posten så att jag kan försöka hämta ut mannens iphone...

Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Agamemnon
    SchumiFerrari skrev 2010-02-11 09:00:40 följande:
    Här har vi 2 hostiga grabbar... 01.30 gick jag och hämtade Noa från sin säng till oss...Lättare så.. Trist väder.. Jag väntar på posten så att jag kan försöka hämta ut mannens iphone...
    Så han bytte ner sig...
    Hoppas hostan ger sig, jobbigt ju!
    Olivia är piggare och gladare än hon har varit på hela veckan. Hon vill leka både med mig och själv så jag har t.o.m. hunnit röja undan krishärden i köket. Nu hoppas jag bara att hon snart vill ta igen lite sömn för det vill då jag.
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9