• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • LitenBlomma
    Agamemnon skrev 2010-02-10 16:05:33 följande:
    Schumi: Jag har fått min post!!!  Jag öppnar den dock nog antagligen inte förrän Olivia sover, annars ska hon bara vara med och pilla.
    Nyfiken i en strut, vad har jag missat?
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • SchumiFerrari
    Agamemnon skrev 2010-02-10 16:05:33 följande:
    Schumi: Jag har fått min post!!!  Jag öppnar den dock nog antagligen inte förrän Olivia sover, annars ska hon bara vara med och pilla.
    Gott att den kom fram iaf!!!!

Här har jag en sjuk Noa.. Han hade över 38graders feber så jag fick hämta honom på dagis...
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-02-10 16:09:15 följande:
    Nyfiken i en strut, vad har jag missat?
    Inte mycket! Jag har bara köpt Schumis makes mobil.
    SchumiFerrari skrev 2010-02-10 16:09:45 följande:
    Gott att den kom fram iaf!!!! Här har jag en sjuk Noa.. Han hade över 38graders feber så jag fick hämta honom på dagis...
    Usch, mycket sjukdomar just nu! På Olivias dagis fick de skicka hem både sjuka barn och personal i måndags och tisdags. Idag var det bara två barn på Olivens avdelning (som tur var det andra barnet "bästisen"). Hoppas han kryar på sig fort!
    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • SchumiFerrari

Min syster med fam (make och 2 vuxna söner) skulle till USA idag för att vara där i 10 dagar och bland annat imorgon fira en av sönerna och dotterns 20års dag.. Dottern är aupair... De är fast på frankfurts flygplts...
    ny avgångstid 17.00 imorogn...

• LitenBlomma
    Agamemnon skrev 2010-02-10 16:15:08 följande:
    Inte mycket! Jag har bara köpt Schumis makes mobil.
    Kul med ny mobil!

Snart äl igen, har ni laddat med räkor och vin?
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • SchumiFerrari
    SchumiFerrari skrev 2010-02-10 16:37:32 följande:
    Min syster med fam (make och 2 vuxna söner) skulle till USA idag för att vara där i 10 dagar och bland annat imorgon fira en av sönerna och dotterns 20års dag.. Dottern är aupair... De är fast på frankfurts flygplts... ny avgångstid 17.00 imorogn...
    hmm nu är jag fundersam... står på frankfurts flygplats hemsida att det går ett plan nu 17.00.... ett är inställt men ett går... United Airlines båda två...
  • Ly75
    Agamemnon skrev 2010-02-09 21:48:35 följande:
    Ly75: Detta kanske vore något för ert  siffergeni: www.knoddenoknyttet.se/product_info.php?cPath... (Alltid när jag ser leksaker med siffror poppar ni upp i mitt huvud. )
    Oh, vilken fin leksak! Har dirigerat länken vidare till sambon Tack för tipset! Toppen att hon sover så bra förresten!!

Mollan..aj då, hoppas han snart är frisk och på benen igen!

BettanSpettan..härligt om ni snart har en att"torris" därhemma, ser själv fram emot den dagen..vad pengar man ska spara

Schumi..drygt sitta fast så länge på en  flygplats Hoppas de tar sig iväg tidigare trots allt.
  • Bobbenn
    Agamemnon skrev 2010-02-10 10:17:59 följande:
    Hon sov förresten hela natten i sin säng!! Ja, till kl. 6:40 då men det får väl klassas som "hela natten".
    wieeeee

Krya på er sjuka

Azaah har ingen aning om vad man har en potta till men hon vet vad man kissar med (pekar på min ibland och säger kissa

Om ärligheten ska fram orkar jag inte potträna förrän till sommaren
    Sidfot
  • SchumiFerrari

Ly75: ähh går ingen nöd på dem de bor på sheraton

Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9