• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Movieprincess

Agamemnon: Usch stackarn, inte undra på att hon varit dålig! Hoppas penicillinet verkar fort!!

Idag har vi varit på promenad i solen, nollgradigt och riktigt varmt i solen {#lang_emotions_sunny} Kanske man kan hoppas på vår snart?
    Sambon och jag tjuvstartade med presenterna inatt...eller ja han fick ett kort av mej och jag fick en ny kudde med hjärtörngott. (har tjatat och även stulit hans kudde hela veckan...jobbigt att vara gravid )
    Ikväll blir det middag här hemma med oxfilé

Hittade den här, hur söt är inte den?

http://www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=4295&m=226&page=3&rnum=61

♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Movieprincess

LitenBlomma: Vilka fina bilder Liam satt och sa Liam åt alla bilder med Meja

♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • LitenBlomma
    Movieprincess skrev 2010-02-14 19:12:03 följande:
    LitenBlomma: Vilka fina bilder Liam satt och sa Liam åt alla bilder med Meja
    Hahaha Jag får tydligen bara skalliga barn så det är inte så lätt att se om de är flickor eller pojkar

Aj löööv den där Moloklänningen! Den blir ett måste i tjejernas garderober i sommar!!!
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Leos och Vincents mamma

En liten rapport från partyprinsessan
    Vi är hemma nu och har haft det så sjukt roligt på resan. Underbar hytt (hade lyhytt med dubbelsäng där det oxå fanns kylskåp med champagne i), vi har ätit gott, druckit gott och lite föör mycket
    Men en underbart trevlig resa.

Här brukar vi inte fira Alla hjärtans dag så speciellt mycket för våran årsdag är ju typ en vecka innan bara. I år firade vi den dock med denna kryssning

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • LitenBlomma
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-14 21:06:38 följande:
    En liten rapport från partyprinsessan Vi är hemma nu och har haft det så sjukt roligt på resan. Underbar hytt (hade lyhytt med dubbelsäng där det oxå fanns kylskåp med champagne i), vi har ätit gott, druckit gott och lite föör mycket Men en underbart trevlig resa. Här brukar vi inte fira Alla hjärtans dag så speciellt mycket för våran årsdag är ju typ en vecka innan bara. I år firade vi den dock med denna kryssning
    Gud så mysigt det låter!! Jag längtar till nästa helg och håller tummarna för att vi kommer iväg. J ligger i soffan med mössa och filt och klagar på att det är skitkallt.
  • Agamemnon
    Så, pust, nu har jag läst ikapp, ska se vad jag kommer ihåg...
    Jo, GRATTIS Imran på 1-årsdagen!
    Låter som om alla har firat Alla hjärtans dag rejält! Min man och jag tjurade i förmiddags men när han kom tillbaka efter att ha hjälpt mina föräldrar hade han med sig en ros. Jag har köpt en flaska bubbel som vi egentligen skulle dricka ikväll men med en så krasslig Olivia får den ligga på is lite till.
    Schumi: Hua, föda hemma... Svägerskan i England gjorde de och de ryckte bara på axlarna när jag påpekade min tveksamhet. Mycket mera vanligt där och som de förklarade det lät det inte så "farligt" faktiskt. Jag såg bassängen de hade och det såg nästan mysigt ut. Fast INGET jag skulle kunna tänka mig själv.
    LitenBlomma: Tack! Hoppas hon mår lite bättre i morgon!
    Fiiina bilder!
    Bobbenn: Men DET är väl ett kompliment! Tänk vad ung och fräsch du ser ut i andras ögon!
  • Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-02-14 21:11:30 följande:
    Gud så mysigt det låter!! Jag längtar till nästa helg och håller tummarna för att vi kommer iväg. J ligger i soffan med mössa och filt och klagar på att det är skitkallt.
    Men har får ju inte bli sjuk NU heller!?
    LoVm: Låter toppenmysigt!
  • LitenBlomma
    Agamemnon skrev 2010-02-14 21:35:14 följande:
    Tror förresten bestämt att det heter "komplimang" på svenska... Ja, ja,...
    Du kanske borde gå den där Svenskakursen ändå? *retas*
  • Agamemnon

Movie: Tack! Vi hoppas det...

Blev först lite konfunderad när jag öppnade länken och tänkte "inte vill hon väl sätta den på Liam" men sen kom jag på att ni ju väntar en tös. Inte min smak men sen är ju allt toksött på en liten bebis.
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9