Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Halloj i tråden!
Har varit frånvarande ett bra tag nu (av olika anledningar, bl.a. så kraschade vår dator men nu har vi äntligen skaffat en ny) men jag tänkte bara berätta att jag äntligen har fått jobb!!! På måndag börjar jag att jobba igen för första gången på nästan två år. Jag längtar galet mycket efter det!
William växer och frodas som jag gissar att även era "små" gör! Snart blir de ju två år! Var tog tiden vägen?!
Usch, jag har så mycket skolarbete att göra nu så jag känner mig helt förvirrad
Känner mig inte social för fem öre, utan lämnar barnen på dagis på morgonen, sitter hela dagen och pluggar, sen hämtar barnen på dagis, leker med dem tills sambon kommer hem, då lagar han mat och tar hand om barnen medans jag pluggar. Sen äter vi ihop sen tar han hand om disk, barn, leker med dem, sen nattar dem (eller jag läser saga för Leo) och jag bara pluggar hela tiden
Inatt satt jag till 12 och pluggade. Men på fredag är denna kurs slut så hoppas det blir lite lugnare då med nästa kurs.
Jag hade då aldrig klarat detta utan min sambo iaf det är en sak som är säker..
longing..grattis till jobbet!! Vad är det för roligt jobb du fått dig? :) Jag började träna i september för att inte bli galen av att bara gå hemma och dra. Är skönt få komma sig iväg och känna sig lite hälsosam. När jag sen kommer hem tar jag gärna en kaka eller två :p
litenblomma..vi har inte samma resårbandsmage, det är då ett som är sant, haha (dvs min drog inte ihop sig så fort som på två veckor)
LoVm...vet hur det är..jag pluggar de 5 timmar jag har per dag, sen är lillen hemma från dagis och man kan glömma studierna. Har oxå suttit till 12 många nätter, ögonen bara blöder! Men man får ju passa på när det är lugnt här hemma ![]()