• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-02-14 21:46:09 följande:
    Om han får bestämma så får barnen hellre vara nakna än att jag köper Molo till dem
    Det kan jag iofs förstå...
    LitenBlomma skrev 2010-02-14 21:47:10 följande:
    ...kan bli svårt  
    Hm, ja, då vet jag inte. Du får köpa en stor brosch.
  • Bobbenn

Fina bilder från jul!

Massa krya på dig kramar till trollisen!

Sidfot
  • Bobbenn
    Agamemnon skrev 2010-02-14 21:44:50 följande:
    Precis, tänk på alla Molo-klänningar! Han vill väl se barnen välklädda?!
    Min unge är välklädd utan Molo oxå
    Sidfot
  • SchumiFerrari
    Agamemnon skrev 2010-02-14 21:49:49 följande:
    Natti natti! Ska också bege mig uppåt (men med en helt annan motivation ).
    Hoppas ni hade det trevligt!

här är det snuvigt och hostigt...bläää
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Movieprincess
    LitenBlomma skrev 2010-02-14 19:43:29 följande:
    Hahaha Jag får tydligen bara skalliga barn så det är inte så lätt att se om de är flickor eller pojkar Aj löööv den där Moloklänningen! Den blir ett måste i tjejernas garderober i sommar!!!

Ja Liam har ju inte heller särskilt mycket hår så han tyckte väl dom var liak

Ja en sån molo klänning blir det definitivt här också. Har inte fastnat för nå molo tidigare men nu hitta jag både klänningen och biltröjor (eller ja Liam blev helt galen i dom) så en biltröja och en klänning får det blir

Agamemnon: Ha ha ja Liam kan säkert va fin i klänning men jag vill bespara han det. Det blir klänning på lillasyster istället

Krya på er kramar till alla sjuklingar!!

♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Leos och Vincents mamma

Jag går emot strömmen här inne Jag gillar varken Molo eller Pop

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-15 21:16:27 följande:
    Jag går emot strömmen här inne Jag gillar varken Molo eller Pop
    Då är det nog snarare de två som köper Molo här inne som går emot strömmen.
    Olivia mår bättre, tror penicillinet har kickat in. Hon är faktiskt vaken OCH aktiv just nu {#lang_emotions_surprised} (försöker ta isär sin fåtölj med sin nya verktygslåda)! Vi hoppas på en första feberfri dag i morgon och jag tror att om det fortsätter som nu blir det nog t.o.m. en promenad (första på nästan en vecka). Vi hoppas dock inte för mycket för det är först nu, de sista tre, fyra timmarna som febern är låg och hon är pigg. Vi får se.
    Själv har jag fått Skruttans hosta och känner mig risig i magen. Går och väntar på att hon ska bli trött så jag kan gå och lägga mig.
  • Leos och Vincents mamma
    Agamemnon skrev 2010-02-15 21:31:46 följande:
    Då är det nog snarare de två som köper Molo här inne som går emot strömmen. Olivia mår bättre, tror penicillinet har kickat in. Hon är faktiskt vaken OCH aktiv just nu  (försöker ta isär sin fåtölj med sin nya verktygslåda)! Vi hoppas på en första feberfri dag i morgon och jag tror att om det fortsätter som nu blir det nog t.o.m. en promenad (första på nästan en vecka). Vi hoppas dock inte för mycket för det är först nu, de sista tre, fyra timmarna som febern är låg och hon är pigg. Vi får se. Själv har jag fått Skruttans hosta och känner mig risig i magen. Går och väntar på att hon ska bli trött så jag kan gå och lägga mig.
    Vad skönt att hon är bättre Men hur orkar hon vara vaken nu? Det orkar ju knappt jag Jag är så illa tvungen för sitter och pluggar, annars hade jag nog gått och lagt mig när barnen somnade kl 19
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-15 21:34:17 följande:
    Vad skönt att hon är bättre Men hur orkar hon vara vaken nu? Det orkar ju knappt jag Jag är så illa tvungen för sitter och pluggar, annars hade jag nog gått och lagt mig när barnen somnade kl 19
    Ja, jag fick "tvångssöva" henne kl. 22 för då ville jag sova. Hon har sovit så mycket de senaste dagarna att hon tydligen hade byggt upp lite energi. Idag vaknade hon med feber igen, suck, vi hade ju hoppats på en feberfri dag...
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9