Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Natti natti! Ska också bege mig uppåt (men med en helt annan motivation
).
Fina bilder från jul!
Massa krya på dig kramar till trollisen!
Ja Liam har ju inte heller särskilt mycket hår så han tyckte väl dom var liak ![]()
Ja en sån molo klänning blir det definitivt här också. Har inte fastnat för nå molo tidigare men nu hitta jag både klänningen och biltröjor (eller ja Liam blev helt galen i dom) så en biltröja och en klänning får det blir ![]()
Agamemnon: Ha ha ja Liam kan säkert va fin i klänning men jag vill bespara han det. Det blir klänning på lillasyster istället ![]()
Krya på er kramar till alla sjuklingar!!
Jag går emot strömmen här inne
Jag gillar varken Molo eller Pop ![]()
(försöker ta isär sin fåtölj med sin nya verktygslåda)! Vi hoppas på en första feberfri dag i morgon och jag tror att om det fortsätter som nu blir det nog t.o.m. en promenad (första på nästan en vecka). Vi hoppas dock inte för mycket för det är först nu, de sista tre, fyra timmarna som febern är låg och hon är pigg. Vi får se.