• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • SchumiFerrari
    Mitt livs lycka skrev 2010-02-16 10:19:29 följande:
    Apropå magar. Har ni kommit igång och börjat träna?? Jag tänkte ge mig på ett försök nu när jag börjar jobba och får friskvårdsbidrag... Skulle vara kul att känna sig snygg till Beach 2010! Men det blir tufft - har inte tränaat på snart 10 år!!!!
    Jag försöker träna minst 2 ggr i veckan (på gym alltså, går 1-2 timmar varje dag) men nu är det svårt eftersom att jag behöver bil för att komma till mitt gym...just nu har vi bara 1 bil..
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Bobbenn
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-15 21:16:27 följande:
    Jag går emot strömmen här inne Jag gillar varken Molo eller Pop
    Inte jag heller. Gillade Molo förr men har tröttnat. Pop är för färglöst för mig :)

Skönt att Trollis mår bättre. Har tänk på er {#lang_emotions_heart}
    Sidfot
  • Bobbenn
    Mitt livs lycka skrev 2010-02-16 09:26:25 följande:
    Halloj i tråden! Har varit frånvarande ett bra tag nu (av olika anledningar, bl.a. så kraschade vår dator men nu har vi äntligen skaffat en ny) men jag tänkte bara berätta att jag äntligen har fått jobb!!! På måndag börjar jag att jobba igen för första gången på nästan två år. Jag längtar galet mycket efter det! William växer och frodas som jag gissar att även era "små" gör! Snart blir de ju två år! Var tog tiden vägen?!
    Hej Kul med jobb!
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-16 10:07:19 följande:
    Usch, jag har så mycket skolarbete att göra nu så jag känner mig helt förvirrad Känner mig inte social för fem öre, utan lämnar barnen på dagis på morgonen, sitter hela dagen och pluggar, sen hämtar barnen på dagis, leker med dem tills sambon kommer hem, då lagar han mat och tar hand om barnen medans jag pluggar. Sen äter vi ihop sen tar han hand om disk, barn, leker med dem, sen nattar dem (eller jag läser saga för Leo) och jag bara pluggar hela tiden Inatt satt jag till 12 och pluggade. Men på fredag är denna kurs slut så hoppas det blir lite lugnare då med nästa kurs.Jag hade då aldrig klarat detta utan min sambo iaf det är en sak som är säker..
    Du är SUPERDUKTIG!
    Det kommer betala sig
    Mitt livs lycka skrev 2010-02-16 10:19:29 följande:
    Apropå magar. Har ni kommit igång och börjat träna?? Jag tänkte ge mig på ett försök nu när jag börjar jobba och får friskvårdsbidrag... Skulle vara kul att känna sig snygg till Beach 2010! Men det blir tufft - har inte tränaat på snart 10 år!!!!
    Måndag: 60 min crosstrainer
    Tisdag: 75 min cardio muscle
    Onsdag: 60 min crosstrainer eller 60 min Circel fys
    Torsdag: 90 min promenad eller 60 min crosstrainer eller 60 min zumba
    Fredag: 60 min crosstrainer eller 60 min muskel pass
    Lördag: vila
    Söndag: 75 min intenbsiv aerobics
    Sidfot
  • Leos och Vincents mamma

Bobbenn: Tack Vad duktig du är på att träna!

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Mitt livs lycka

Tack alla för gratulationerna!

Ironiskt nog ska jag börja arbeta som arbetsförmedlare i kommunen där jag bor! Har en vision om att göra mitt yttersta för att bli en engagerad och bra handläggare! Jag vet ju själv iaf hur jag INTE vill bli bemött som arbetssökande etc.

Oooops, jag är alltså en av de absolut lataste i denna tråd hör jag! Gud, vad duktiga ni är allihop! Jag måste definitivt sätta fart! Ska nog köpa gym- och simkort så att jag kan variera mig!

Ly75: hur går det för dig och jobbsökandet?

angående Molo så har jag absolut inte tröttnat! me löööööööv!

• Leos och Vincents mamma

Jag tränar 1-2 ggr i veckan, både vattengympa och spinning och afrikansk dans. Men just nu är det så mycket i skolan så hinner knappt ta mig utanför dörren.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Ly75

longing..det har inte gått alls för min del, så jag har hoppat på en grundkurs i redovisning. Jag hoppas det kan öka mina chanser på arbetsmarknaden! Har dessutom fått en sån där jobbcoach, men det har inte gett mycket..känns mest som slöseri med skattepengar. Men kul du har fått jobb! Du kommer bli en galant handläggare! Det ger mig lite hopp varje gång jag hör om någon som får anställning..visar ju att det inte är helt omöjligt ändå

Molo..PoP..jag har inte snöat in på något klädesmärke alls måste jag erkänna. Jag fyndar helst när det är halva reapriset, oavsett märke. Lillen hinner knappt nöta på sina kläder så jag föredrar att lägga så lite pengar som möjligt på den biten.

• Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-02-16 09:59:17 följande:
    www.alltombarn.se/ Är man mediakåt så är man
    Jättefina magbilder!
    lfalo: Du är inte den enda när det gäller träning. Här blir det inte mer än sit ups och armhävningar... Fast det var en vecka sen måste jag erkänna. Har gjort nada sen Olivia blev sjuk.
    Bobbenn: {#lang_emotions_kiss}
    Jisses Maria, vilken hårdträning du kör! Jag blir trött av att bara läsa.
    LoVm: Säger också, du är superduktig! Det kommer säkert en tid när du kan ge din sambo samma stöd!
    Vi har sett mer och mer av vår riktiga Olivia idag, mycket mer energi och mindre hosta. Ingen feber sen i morse. Vi har en liten förhoppning om att hon kan gå till dagis på torsdag men det vill jag inte säga för högt ännu.
    Synd bara att hon har smittat mig, det kunde hon ha låtit bli...
    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • LitenBlomma

Vad duktiga ni är tjejer!! Ni tränar ju lite för mig med ser jag

Nu har jag suttit hos frisören i 3h och gått från blondin till brunett. Och jag älskar det redan!

Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Movieprincess

lfalo: Va kul å se dej här och jätegrattis till jobbet!! {#lang_emotions_cheers}

Bobben: Shit va du tränar, duktig du är!!

LoVm: Du kommer klara det galant, det är ju inte för evigt! Tur att du har din sambo!

LitenBlomma: Åh härligt med frisörtid

Agamemnon: Skönt att Olivia börjar må lite bättre!

Idag har jag syndat med en semla... ska kolla sockret lldeles strax hoppas det inte skenat iväg alldeles på tok för mycket {#lang_emotions_sealed}

♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9