Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Bobbenn: Tack
Vad duktig du är på att träna!
Tack alla för gratulationerna!
Ironiskt nog ska jag börja arbeta som arbetsförmedlare i kommunen där jag bor!
Har en vision om att göra mitt yttersta för att bli en engagerad och bra handläggare! Jag vet ju själv iaf hur jag INTE vill bli bemött som arbetssökande etc.
Oooops, jag är alltså en av de absolut lataste i denna tråd hör jag! Gud, vad duktiga ni är allihop! Jag måste definitivt sätta fart! Ska nog köpa gym- och simkort så att jag kan variera mig!
Ly75: hur går det för dig och jobbsökandet?
angående Molo så har jag absolut inte tröttnat! me löööööööv!
Jag tränar 1-2 ggr i veckan, både vattengympa och spinning och afrikansk dans. Men just nu är det så mycket i skolan så hinner knappt ta mig utanför dörren.
longing..det har inte gått alls för min del, så jag har hoppat på en grundkurs i redovisning. Jag hoppas det kan öka mina chanser på arbetsmarknaden! Har dessutom fått en sån där jobbcoach, men det har inte gett mycket..känns mest som slöseri med skattepengar. Men kul du har fått jobb! Du kommer bli en galant handläggare! Det ger mig lite hopp varje gång jag hör om någon som får anställning..visar ju att det inte är helt omöjligt ändå
Molo..PoP..jag har inte snöat in på något klädesmärke alls måste jag erkänna. Jag fyndar helst när det är halva reapriset, oavsett märke. Lillen hinner knappt nöta på sina kläder så jag föredrar att lägga så lite pengar som möjligt på den biten.

Vad duktiga ni är tjejer!! Ni tränar ju lite för mig med ser jag
Nu har jag suttit hos frisören i 3h och gått från blondin till brunett. Och jag älskar det redan!
lfalo: Va kul å se dej här och jätegrattis till jobbet!! 
Bobben: Shit va du tränar, duktig du är!!
LoVm: Du kommer klara det galant, det är ju inte för evigt! Tur att du har din sambo!
LitenBlomma: Åh härligt med frisörtid
Agamemnon: Skönt att Olivia börjar må lite bättre!
Idag har jag syndat med en semla... ska kolla sockret lldeles strax hoppas det inte skenat iväg alldeles på tok för mycket