• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Leos och Vincents mamma
    Agamemnon skrev 2010-02-17 09:28:35 följande:
    Någon som vill shoppa lite? Ida & Emil lägger ner sin webbshop så där kan man nog fynda om man skyndar (har inte hunnit titta ännu): idaandemil.com/
    Kikade in lite snabbt..de hade mycket fina kläder. Men måste tyvärr hålla i pengarna nu då både jag och båda barnen fyller år i mars, plus att jag ska på ljusparty på söndag och me and i party nästa helg.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Mitt livs lycka

agamemnon: har du beställt vagn från England någon gång? Skulle vilja ha tips på en seriös webshop i England som säljer vagnar och som kan skicka till la Suède!

• Agamemnon
    Mitt livs lycka skrev 2010-02-17 12:06:56 följande:
    agamemnon: har du beställt vagn från England någon gång? Skulle vilja ha tips på en seriös webshop i England som säljer vagnar och som kan skicka till la Suède!
    Ja och nej. Jag beställde vår Maclaren från en engelsk shop men vi hade den levererad till hotellet vi bodde på. Vet att det finns en rätt stor shop som levererar även till Sverige, måste bara klura på vad det är den heter.
    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Bobbenn
    Agamemnon skrev 2010-02-16 20:09:06 följande:
    Jättefina magbilder! lfalo: Du är inte den enda när det gäller träning. Här blir det inte mer än sit ups och armhävningar... Fast det var en vecka sen måste jag erkänna. Har gjort nada sen Olivia blev sjuk. Bobbenn:  Jisses Maria, vilken hårdträning du kör! Jag blir trött av att bara läsa. LoVm: Säger också, du är superduktig! Det kommer säkert en tid när du kan ge din sambo samma stöd! Vi har sett mer och mer av vår riktiga Olivia idag, mycket mer energi och mindre hosta. Ingen feber sen i morse. Vi har en liten förhoppning om att hon kan gå till dagis på torsdag men det vill jag inte säga för högt ännu. Synd bara att hon har smittat mig, det kunde hon ha låtit bli...
    Är man fet så är man...

Skönt att trollis mår bättre
    Sidfot
  • Bobbenn
    Movieprincess skrev 2010-02-16 21:17:08 följande:
    Magen i v 31 (30+5)
    FIIIIN!
    Sidfot
  • LitenBlomma

Nu har en journalist och fotograf från Aftonbladets Söndagsbilaga varit här för en intervju. Jag hoppas att jag inte sa något konstigt, var så jäkla nervös!! Och min man sa inte många ord så det blev jag som fick berätta allt.
    De fotograferade våra ringar när vi höll hand och det ända jag tänkte på var att jag har så nariga händer nu under vintern!

Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Bobbenn
    Agamemnon skrev 2010-02-17 09:28:35 följande:
    Någon som vill shoppa lite? Ida & Emil lägger ner sin webbshop så där kan man nog fynda om man skyndar (har inte hunnit titta ännu): idaandemil.com/
    Hur tusan beställer man då? Finns ju ingen kassa sen ??
    Sidfot
  • Ly75
    LitenBlomma skrev 2010-02-17 13:52:59 följande:
    Nu har en journalist och fotograf från Aftonbladets Söndagsbilaga varit här för en intervju. Jag hoppas att jag inte sa något konstigt, var så jäkla nervös!! Och min man sa inte många ord så det blev jag som fick berätta allt.De fotograferade våra ringar när vi höll hand och det ända jag tänkte på var att jag har så nariga händer nu under vintern!
    Oj, vad har jag missat?! :) Låter spännande!
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9