Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här hade vi också tö och vårförhoppningar i helgen men jag tror vi har fått samma storm som LoVm, började snöa och blåsa redan igår kväll och det har inte slutat än!! ![]()
Mäh, jag får spunk, Olivia somnade nyss... Trots att hon bara slumrade i en halvtimme idag på dagis höll hon låda till efter kl. 21. Det har varit så i snart en vecka nu så jag tror vi får se över den där middagsvilan och så ska vi nog ändra lite på nattningsrutinerna.
här har jag barn som somnar tidigt på kvällarna mellan 18.30-19.00 och sover till mellan 6.30-7.00
I vanliga fall somnar Olivia (eller Liva som hon kallar sig själv) kl. 20 och sen sover hon till kl. 7:30-8. Helt ok, även om det inte gjorde något om hon ville somna en halvtimme tidigare.
![]()
Förresten: solen skiner!
Hääärligt väder!!
Ni glömmer väl inte att Desperate Housewives kommer tillbaka ikväll? ![]()