• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Movieprincess
    GRATTIS, EMILIYA, WILLIAM & LoVm!!! Hoppas att ni får en bra dag! {#lang_emotions_flower}

♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Agamemnon

Nä men, glömde jag att gratta LoVm?! Det går ju inte! GRATTIS, Leos och Vincents mamma! Jag håller tummarna för jobbet!

Ja, jag hoppas också att det går över fort. Just nu har vi precis avklarat spya nr. 4. Tur att hon är pigg och glad när hon inte spyr, en annan vore halvdöd vid det här laget.
  • Leos och Vincents mamma
    Agamemnon skrev 2010-03-04 11:29:39 följande:
    Nä men, glömde jag att gratta LoVm?! Det går ju inte! GRATTIS, Leos och Vincents mamma! Jag håller tummarna för jobbet! Ja, jag hoppas också att det går över fort. Just nu har vi precis avklarat spya nr. 4. Tur att hon är pigg och glad när hon inte spyr, en annan vore halvdöd vid det här laget.
    Tack tack
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • sthlmfilur

ja då har man fått tid till familjerätten.. på måndag kl 14.00.. nervös för att träffa aliyar igen.. jag är rädd att han försöker vara samarbetsvillig där men inte sedan

Emiliya 080304 & Imran 090214 ljust-morkt.blogspot.com
  • Agamemnon
    sthlmfilur skrev 2010-03-04 12:02:37 följande:
    ja då har man fått tid till familjerätten.. på måndag kl 14.00.. nervös för att träffa aliyar igen.. jag är rädd att han försöker vara samarbetsvillig där men inte sedan
    Försök att inte oroa dig för mycket. I slutändan kan du inte påverka om/hur han samarbetar men jag hoppas naturligtvis att han tar sig i kragen. Kram!
  • LitenBlomma

{#lang_emotions_flower} Grattis grattis alla födelsedagsbarn (och vuxna ) !!!! {#lang_emotions_flower}

Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • LitenBlomma

Idag har vi gått och gått och gått lite till...
    Började med en promad på 1h med M och hennes lilla G, efter att vi lämnat våra pojkar i skolan. Snackade massa skit, tittade på hus längst med sjön och det var supermysigt! Sen gick till kyrkis, var där i 2h och sen gick jag hem. Fick av Meja sina kläder och såg att klockan var över 12, bara att klä på henne igen och gå till skolan. ...och sen hem igen!

• SchumiFerrari
    LitenBlomma skrev 2010-03-04 14:13:00 följande:
    Idag har vi gått och gått och gått lite till... Började med en promad på 1h med M och hennes lilla G, efter att vi lämnat våra pojkar i skolan. Snackade massa skit, tittade på hus längst med sjön och det var supermysigt! Sen gick till kyrkis, var där i 2h och sen gick jag hem. Fick av Meja sina kläder och såg att klockan var över 12, bara att klä på henne igen och gå till skolan. ...och sen hem igen!
    Mycket motion idag alltså!
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • LitenBlomma
    SchumiFerrari skrev 2010-03-04 14:22:57 följande:
    Mycket motion idag alltså!
    Absolut! Så nu kan jag nog moffa i mig den där godispåsen med ½ kg som står och väntar på mig
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9