• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Leos och Vincents mamma

Igår drack jag tre drinkar till melodifestivalen och blev ganska så onykter på det Sen hade vi kul hela natten

Nu ska jag och barnen baka vaniljbullar och kanelbullar.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Movieprincess

Idag var vi på stan och shoppade lite bebiskläder och lite till Liam som han ska få när han fyller. Åt lunch på Jensens och jag unnade faktiskt mej glass som eftrerätt. det var sååå gott och mitt blodsocker höll sig där det skulle så dtta var en bra dag!
    Har haft väldiga sd hela dagen så vi gick inte fort kan jag lova!! Kändes nästan som om hon var på väg ut...gjorde ont ända ut i ryggen och ner i benen....hmm hoppas hon stannar till efter Liams födelsedag iaf för nu har jag inte tid

Hmm jag tycker inte Liam kostar särskilt mycket...det blir ju lite vad man gör det till... vi får se vad jag säger när jag har 2. Det är klart att det kostar ju med vagn, bilstol osv men vardagskostnaderna tycker inte jag har blivit större {#lang_emotions_undecided}

♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Leos och Vincents mamma
    Movieprincess skrev 2010-02-28 19:20:58 följande:
    Idag var vi på stan och shoppade lite bebiskläder och lite till Liam som han ska få när han fyller. Åt lunch på Jensens och jag unnade faktiskt mej glass som eftrerätt. det var sååå gott och mitt blodsocker höll sig där det skulle så dtta var en bra dag! Har haft väldiga sd hela dagen så vi gick inte fort kan jag lova!! Kändes nästan som om hon var på väg ut...gjorde ont ända ut i ryggen och ner i benen....hmm hoppas hon stannar till efter Liams födelsedag iaf för nu har jag inte tid Hmm jag tycker inte Liam kostar särskilt mycket...det blir ju lite vad man gör det till... vi får se vad jag säger när jag har 2. Det är klart att det kostar ju med vagn, bilstol osv men vardagskostnaderna tycker inte jag har blivit större
    Nej, alltså vardagskostnaderna är ju inte så stora. Men det säger sig ju självt att ju fler barn man desto mera kostar det Då tänker jag mest på kläder, men framför allt på större lägenhet/hus och bil.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Movieprincess
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-28 20:39:16 följande:
    Nej, alltså vardagskostnaderna är ju inte så stora. Men det säger sig ju självt att ju fler barn man desto mera kostar det Då tänker jag mest på kläder, men framför allt på större lägenhet/hus och bil.
    Jo det är klart, det sticker ju iväg med sånna kostnader! Tänkte inte på det
  • Movieprincess
    sthlmfilur skrev 2010-02-28 20:42:35 följande:
    hej!!idag så fick jag 1½ timmes sömn när barnen sov vid lunch har svårt att sova på nätterna efter allt som har hänt..förresten startade jag en ny blogg.. vet ju att det var några här som följde den förra...ljust-morkt.blogspot.com
    *lägger genast bland favoriter* 

Gillar att läsa bloggar, nån mer här som bloggar som jag inte redan läser?
  • sthlmfilur
    Movieprincess skrev 2010-02-28 21:15:04 följande:
    *lägger genast bland favoriter* Gillar att läsa bloggar, nån mer här som bloggar som jag inte redan läser?
    jo bloggade flitigt tidigare sen blev det så jobbigt så plockade bort den.. men känner att det är ett bra sätt att ventilera sig..
    Emiliya 080304 & Imran 090214 ljust-morkt.blogspot.com
  • Agamemnon
    sthlmfilur skrev 2010-02-28 20:42:35 följande:
    hej!! idag så fick jag 1½ timmes sömn när barnen sov vid lunch har svårt att sova på nätterna efter allt som har hänt.. förresten startade jag en ny blogg.. vet ju att det var några här som följde den förra... ljust-morkt.blogspot.com
    Härligt att få sova! Jag har också sparat bloggen.
    Vår natt var inte bra, Olivia har nämligen gått och blivit toksnorig. Nu är det bättre igen men inatt så bara snörvlade och snurrade hon...
    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • LitenBlomma
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-28 20:39:16 följande:
    Vi har ju redan hus och en minibuss (+en  V40), 2 bilstolar, en tvillingvagn och en singelvagn, maaaassa kläder, leksaker och alla bra att ha pryttlar till bebistiden (andningslarm, elektrisk bröstpump, barnvakt, babygym, skötbord, 2 spjälsängar, babysitter u name it....)
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • LitenBlomma
    LitenBlomma skrev 2010-03-01 08:51:19 följande:
    Vi har ju redan hus och en minibuss (+en  V40), 2 bilstolar, en tvillingvagn och en singelvagn, maaaassa kläder, leksaker och alla bra att ha pryttlar till bebistiden (andningslarm, elektrisk bröstpump, barnvakt, babygym, skötbord, 2 spjälsängar, babysitter u name it....)
    + 2st Volvo V40 kom jag på nu, har ju inte sålt den andra än Kan snart starta bilfirma här
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9