Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Igår drack jag tre drinkar till melodifestivalen och blev ganska så onykter på det
Sen hade vi kul hela natten
Nu ska jag och barnen baka vaniljbullar och kanelbullar.
Idag var vi på stan och shoppade lite bebiskläder och lite till Liam som han ska få när han fyller. Åt lunch på Jensens och jag unnade faktiskt mej glass som eftrerätt. det var sååå gott och mitt blodsocker höll sig där det skulle så dtta var en bra dag!
Har haft väldiga sd hela dagen så vi gick inte fort kan jag lova!! Kändes nästan som om hon var på väg ut...gjorde ont ända ut i ryggen och ner i benen....hmm hoppas hon stannar till efter Liams födelsedag iaf för nu har jag inte tid
Hmm jag tycker inte Liam kostar särskilt mycket...det blir ju lite vad man gör det till... vi får se vad jag säger när jag har 2. Det är klart att det kostar ju med vagn, bilstol osv men vardagskostnaderna tycker inte jag har blivit större 
hej!!
idag så fick jag 1½ timmes sömn när barnen sov vid lunch har svårt att sova på nätterna efter allt som har hänt..
förresten startade jag en ny blogg.. vet ju att det var några här som följde den förra...
ljust-morkt.blogspot.com