• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • LitenBlomma
    Agamemnon skrev 2010-03-01 10:02:24 följande:
    "Måla" och "fint" går inte ihop. Nä, jag vill ha de figurerna där (vill, vill, vill!) så på något vis måste jag komma på en lösning. Kanske superlim OCH skruv...
    Prova... {#lang_emotions_dreamer}
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Agamemnon

Vi kommer - om/när det nu tar sig och nr. 2 är stor nog - att ha ett gemensamt sovrum för barnen och sen en lekhörna på övervåningen och en på nedervåningen. Vi har iofs tre rum på övervåningen men ett är (och måste vara) kontor så då blir det bara två kvar...

• Leos och Vincents mamma
    Agamemnon skrev 2010-03-01 10:06:19 följande:
    Vi kommer - om/när det nu tar sig och nr. 2 är stor nog - att ha ett gemensamt sovrum för barnen och sen en lekhörna på övervåningen och en på nedervåningen. Vi har iofs tre rum på övervåningen men ett är (och måste vara) kontor så då blir det bara två kvar...
    Så tänkte vi oxå först, men gick inget bra för barnen väckte varandra.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-01 10:25:06 följande:
    Så tänkte vi oxå först, men gick inget bra för barnen väckte varandra.
    Jag hoppas att det går annars får vi sova i hallen eller något.
    Agamemnon skrev 2010-03-01 10:42:15 följande:
    Jag hoppas att det går annars får vi sova i hallen eller något.
    Haha
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-01 10:44:20 följande:
    Haha
    Det gjorde mina föräldrar faktiskt. När jag var liten och vi flyttade till Småland var övervåningen lite klurig men hallen var så att de kunde göra som en liten alkov med ett draperi. Funkade tydligen bra men den möjligheten har vi inte här...
    Agamemnon skrev 2010-03-01 10:50:00 följande:
    Det gjorde mina föräldrar faktiskt. När jag var liten och vi flyttade till Småland var övervåningen lite klurig men hallen var så att de kunde göra som en liten alkov med ett draperi. Funkade tydligen bra men den möjligheten har vi inte här...
    Vad fiffigt
  • Movieprincess
    sthlmfilur skrev 2010-03-01 06:29:18 följande:
    jo bloggade flitigt tidigare sen blev det så jobbigt så plockade bort den.. men känner att det är ett bra sätt att ventilera sig..
    Ja jag läste den förra, saknade den när de försvann
    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Movieprincess

LoVm: Hoppas att du får det!!

Agamemnon: Usch va jobbigt med en snornatt! Hoppas denna blir bättre, hur är det med din snornäsa idag föresten?
    Säger som LitenBlomma: Måla dit nåt finns ju fina mallar man kan använda.

Schumi: Nä vi har fortfarande spjälsängen till Liam

Japp nästa månad är min och jag har sagt att den 14 är en bra dag så det hoppas jag att hon lyssnar på

Att dela rum har ingen dött av vad jag vet. Jag och mina syskon har nästan alltid delat rum, sambons 2minsta barn har gjort det och gör det nu igen när dom bor hos oss. Liam & lillasyster komemr att få dela rum så småningom men i början sover vi alla i vårat sovrum!

Idag vaknade jag till en snorig näsa, vart kom den ifrån?!? Vaknade också till ännu mera snö {#lang_emotions_yell} det kommer massor!! Jag som hade börjat hoppas på vår!!

♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • SchumiFerrari

Movieprincess: Smurfen sover hos oss, Noa i eget rum jut nu..Till sommare får han flytta in till bror, nu i helgen ov vi alla i samma rum och det gick superbra. de väckte inte varandra

Muppen mars-08 Smurfen aug-09
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9