Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Vi kommer - om/när det nu tar sig och nr. 2 är stor nog - att ha ett gemensamt sovrum för barnen och sen en lekhörna på övervåningen och en på nedervåningen. Vi har iofs tre rum på övervåningen men ett är (och måste vara) kontor så då blir det bara två kvar...
LoVm: Hoppas att du får det!!
Agamemnon: Usch va jobbigt med en snornatt! Hoppas denna blir bättre, hur är det med din snornäsa idag föresten?
Säger som LitenBlomma: Måla dit nåt
finns ju fina mallar man kan använda.
Schumi: Nä vi har fortfarande spjälsängen till Liam
Japp nästa månad är min och jag har sagt att den 14 är en bra dag så det hoppas jag att hon lyssnar på
Att dela rum har ingen dött av vad jag vet. Jag och mina syskon har nästan alltid delat rum, sambons 2minsta barn har gjort det och gör det nu igen när dom bor hos oss. Liam & lillasyster komemr att få dela rum så småningom men i början sover vi alla i vårat sovrum!
Idag vaknade jag till en snorig näsa, vart kom den ifrån?!? Vaknade också till ännu mera snö
det kommer massor!! Jag som hade börjat hoppas på vår!!
Movieprincess: Smurfen sover hos oss, Noa i eget rum jut nu..Till sommare får han flytta in till bror, nu i helgen ov vi alla i samma rum och det gick superbra. de väckte inte varandra