• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • sthlmfilur
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-02 08:56:01 följande:
    Precis som mina barn då Fast Leo skulle säkert kunna sova längre om det inte vore för att han hade en lillebror som väckte honom varje morgon genom att väsnas så mycket
    imran han kan sova men han väcker jag senast 8.00.. men emiliya är i regel som en väckarklocka
    Emiliya 080304 & Imran 090214 ljust-morkt.blogspot.com
  • SchumiFerrari

'Här skiner solen!!!!!!!!

Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Bobbenn

Azaah somnar 20 vaknar allt mellan 08-10

Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
  • Leos och Vincents mamma
    Agamemnon skrev 2010-03-02 09:50:19 följande:
    Ni glömmer väl inte att Desperate Housewives kommer tillbaka ikväll?
    Nej, verkligen inte Har redan börjat att ladda inför det.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Bobbenn
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-02 16:37:27 följande:
    Nej, verkligen inte Har redan börjat att ladda inför det.
    Oj vad efter ni är

kl 20 är det dating in the dark. JENNY KJELL är min kompis syster. Det måste ni ju se!
    Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
  • Movieprincess

Agamemnon: Härligt att vattnet är tillbaks!! Och nej jaghar absolut inte glömt desp ikväll

Idag har min mamma och äldsta syster varit här hela dan...kul men jag är sååå trött somnade inte förens efter att "vakna med the voice" hade börjat på 5:an imorse... kl 8.45 var det dags att kliva upp och se glad ut *gäsp*
    Ficke reda på att det var fullmåne inatt så det förklarar ju en del.. har nästan alltid problem att sova då 

♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • SchumiFerrari

Agamemnon: Du vet om att den här sidan finns eller:  http://webshop.englishshop.se/en/category/55/crisps

Smurfen sover, J nattat Noa.. jag är supersugen på godis... får se om jag går eller om jag skicka iväg mannen. Eller som jag är duktig och inte gör något alls...

Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Agamemnon
    Bobbenn skrev 2010-03-02 17:42:15 följande:
    Oj vad efter ni är kl 20 är det dating in the dark. JENNY KJELL är min kompis syster. Det måste ni ju se!
    Men... jag loggade in för sent annars hade jag tittat.
    Movie: Hoppas du kunde ta igen lite sömn under dagen!
    Schumi: Klart jag känner till dem. Vi har beställt därifrån ett par gånger och även varit inne i affären i Stockholm.
    Både jag och min man grät när det var Lynettes tur...
    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Leos och Vincents mamma
    Agamemnon skrev 2010-03-02 22:15:03 följande:
    Men... jag loggade in för sent annars hade jag tittat. Movie: Hoppas du kunde ta igen lite sömn under dagen! Schumi: Klart jag känner till dem. Vi har beställt därifrån ett par gånger och även varit inne i affären i Stockholm. Både jag och min man grät när det var Lynettes tur...
    Jag med, jag satt och storbölade.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9