• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • SchumiFerrari
    LitenBlomma skrev 2010-03-04 14:27:41 följande:
    Absolut! Så nu kan jag nog moffa i mig den där godispåsen med ½ kg som står och väntar på mig
    Gör du det!
    Jag ska snart hämta Noa.. Men det är svinkallt så blir nog bussen...
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Bobbenn

GRATTIS TILL ALLA!

Krya på dig trollis *hjärta*

Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
  • Agamemnon
    Bobbenn skrev 2010-03-04 16:54:24 följande:
    GRATTIS TILL ALLA! Krya på dig trollis *hjärta*
    {#lang_emotions_kiss} Vi har inte haft fler spyor sen lunch så jag hoppas att det är över nu. Nu har hon sovit middag i över 2,5 timmar så nu är hon fit for fight igen.
    LitenBlomma: Jag får träningsvärk av att bara läsa! Klart du måste tömma godispåsen nu!
  • Leos och Vincents mamma

Jag fick ett presentkort på massage på 55 min av min sambo i present, är jätteglad Av barnen fick jag massor med pussar och kramar
    Nu har vi födelsdagsfikat lite..

Blir mera kalasande på lördag när mina föräldrar och bror kommer hit och äter födelsedagsmiddag och sover över här.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-03-04 20:57:37 följande:
    viewer.zmags.com/publication/b42baaf8#/b42baaf8/1
    Åh, vad spännande!!
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-04 18:41:33 följande:
    Jag fick ett presentkort på massage på 55 min av min sambo i present, är jätteglad Av barnen fick jag massor med pussar och kramar Nu har vi födelsdagsfikat lite.. Blir mera kalasande på lördag när mina föräldrar och bror kommer hit och äter födelsedagsmiddag och sover över här.
    Låter som en perfekt födelsedag ju!
  • sthlmfilur
    Agamemnon skrev 2010-03-04 13:32:37 följande:
    Försök att inte oroa dig för mycket. I slutändan kan du inte påverka om/hur han samarbetar men jag hoppas naturligtvis att han tar sig i kragen. Kram!
    jag vet.. men just nu är det ju mycket av det som kretsar i mitt huvud..

och ahn kunde inte ens kosta på sig ett samtal och säga grattis till emiliya att han inte skulle komma hit kan jag acceptera men ett grattis på telefon skulle han kunnat kosta på sig..
    Emiliya 080304 & Imran 090214 ljust-morkt.blogspot.com
  • Agamemnon
    sthlmfilur skrev 2010-03-04 22:09:59 följande:
    jag vet.. men just nu är det ju mycket av det som kretsar i mitt huvud.. och ahn kunde inte ens kosta på sig ett samtal och säga grattis till emiliya att han inte skulle komma hit kan jag acceptera men ett grattis på telefon skulle han kunnat kosta på sig..
    Det är verkligen jättedåligt! Hoppas de på familjerätten kan få honom att förstå att han måste skilja på dig och barnen. Dig "måste" han inte gilla men han har ju ett ansvar som pappa. Nej, usch, hoppas han rycker upp sig! Stor kram!
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9