• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • sthlmfilur
    Agamemnon skrev 2010-03-04 22:22:47 följande:
    Det är verkligen jättedåligt! Hoppas de på familjerätten kan få honom att förstå att han måste skilja på dig och barnen. Dig "måste" han inte gilla men han har ju ett ansvar som pappa. Nej, usch, hoppas han rycker upp sig! Stor kram!
    det hoppas jag med att det kommer att göra.. för barnens skull.. och som att emiliya pratar bra och har gjort länge var svarar man ett barn som säger att pappa har glömt att man blir 2 år idag.. jag blir så ledsen.. jag vet inte vad jag ska säga eller göra jag försöker bara få henne att tänka på annat..
    Emiliya 080304 & Imran 090214 ljust-morkt.blogspot.com
  • Änglatrollet

Hmrf...Det var väldigt tråkigt att höra att Emiliya blev bortglömd på sin 2 års dag!! Jag sitter och gråter en liten skvätt, usch vad jobbigt för dig. Kram skickar jag dig som peppning. 

• Agamemnon
    sthlmfilur skrev 2010-03-04 22:36:37 följande:
    det hoppas jag med att det kommer att göra.. för barnens skull.. och som att emiliya pratar bra och har gjort länge var svarar man ett barn som säger att pappa har glömt att man blir 2 år idag.. jag blir så ledsen.. jag vet inte vad jag ska säga eller göra jag försöker bara få henne att tänka på annat..
    Usch, vad tufft! Jag vet inte vad jag skulle säga. Jag skulle nog säga att "pappa är sjuk/måste jobba/...", försöka att hitta på en förklaring som kanske inte känns så hemsk som "han skiter i dig för att han är sur på mamma". Berätta allt detta på måndag, han kanske tar till sig när en tredje part är med. Kram!
  • Agamemnon

Här mår vi tydligen mycket bättre! Vi hade en jättebra natt - trots att hon sov middag i över 2,5 timmar ville hon sova kl. 20:30 och sen sov hon till 6:45 i sin säng. Då kom hon in till oss och ställde sig vid min sida av sängen och förlklarade: "Mamma, välling. Kom, välling nu!" Hon åt ju inte mycket igår så hon var väl vrålhungrig och då får man välling till frukost. Inga spyor sen lunch igår så i morgon eftermiddag kanske vi kan åka och veckohandla.

• LitenBlomma
    Movieprincess skrev 2010-03-04 22:27:04 följande:
    Åh va spännande den måste köpas!!
    Det står att vi fixade allt det där på 1 år men egentligen var det ju på 9 månader
    Agamemnon skrev 2010-03-05 07:31:27 följande:
    Här mår vi tydligen mycket bättre! Vi hade en jättebra natt - trots att hon sov middag i över 2,5 timmar ville hon sova kl. 20:30 och sen sov hon till 6:45 i sin säng. Då kom hon in till oss och ställde sig vid min sida av sängen och förlklarade: "Mamma, välling. Kom, välling nu!" Hon åt ju inte mycket igår så hon var väl vrålhungrig och då får man välling till frukost. Inga spyor sen lunch igår så i morgon eftermiddag kanske vi kan åka och veckohandla.
    Vad skönt att hon mår bättre! Hoppas ni slipper mer spyor nu.
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • LitenBlomma
    sthlmfilur skrev 2010-03-04 22:09:59 följande:
    jag vet.. men just nu är det ju mycket av det som kretsar i mitt huvud..och ahn kunde inte ens kosta på sig ett samtal och säga grattis till emiliya att han inte skulle komma hit kan jag acceptera men ett grattis på telefon skulle han kunnat kosta på sig..
    Usch så dålig stil {#lang_emotions_yell}
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Ly75

Tack tack, hälsar Tobbelainen!

Agamemnon - skönt hon är bättre!

Sthlmfilur - hoppas han skärper till sig! Att inte ens ringa och gratulera sitt eget barn! Men skriv ner allt sånt här han gör, utifall att det blir nån tvist längre fram (förhoppningsvis _inte_!).

Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9