Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Hmrf...Det var väldigt tråkigt att höra att Emiliya blev bortglömd på sin 2 års dag!! Jag sitter och gråter en liten skvätt, usch vad jobbigt för dig. Kram skickar jag dig som peppning.

Här mår vi tydligen mycket bättre! Vi hade en jättebra natt - trots att hon sov middag i över 2,5 timmar ville hon sova kl. 20:30 och sen sov hon till 6:45 i sin säng. Då kom hon in till oss och ställde sig vid min sida av sängen och förlklarade: "Mamma, välling. Kom, välling nu!" Hon åt ju inte mycket igår så hon var väl vrålhungrig och då får man välling till frukost.
Inga spyor sen lunch igår så i morgon eftermiddag kanske vi kan åka och veckohandla.

GRATTIS TOBIAS
HURRA HURRA HURRA HURRA 

Tack tack, hälsar Tobbelainen!
Agamemnon - skönt hon är bättre!
Sthlmfilur - hoppas han skärper till sig! Att inte ens ringa och gratulera sitt eget barn! Men skriv ner allt sånt här han gör, utifall att det blir nån tvist längre fram (förhoppningsvis _inte_!).