• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Agamemnon

Jag är lite chokad: vi fick ett reklamprospekt från Pop idag (nya vårkollektionen eller något sånt) och jag gillade faktiskt en hel del! Såg både två klänningar och några överdelar som jag kan tänka mig att fylla Olivens garderob med.

• LitenBlomma

Movie: ojdå, jag kanske borde ändra till 1:a april istället Om du får mycket förvärkar får du ta det lite lugnare. Passa på och ligg på soffan och bli uppassad

Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-03-06 07:02:58 följande:
    Movie: ojdå, jag kanske borde ändra till 1:a april istället Om du får mycket förvärkar får du ta det lite lugnare. Passa på och ligg på soffan och bli uppassad
    Nähä! Nu kan du inte ändra något!
  • Agamemnon

Idag tyckte Olivia att natten var över redan kl. 6:10, ujujuj. Då förklarade hon att hon ville ha Coco Pops och hon hade inte en tanke på att somna om. Bara att gilla läget antar jag (och ta en tablett mot huvudvärken).

• LitenBlomma

Agamemnon: jag gillar pops färgglada kläder och några kommer absolut att få flytta hit! Vad tyckte du om den råsa kepsen? Ska bli intressant och se om Meja behåller den på Vad står på schemat idag? Här ska vi ha kalas för Ludde o Meja!

• Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-03-06 07:18:28 följande:
    Agamemnon: jag gillar pops färgglada kläder och några kommer absolut att få flytta hit! Vad tyckte du om den råsa kepsen? Ska bli intressant och se om Meja behåller den på Vad står på schemat idag? Här ska vi ha kalas för Ludde o Meja!
    Jag är lite tveksam till kepsen men snurrklänningarna är jättefina, och denna också: http://www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetails.aspx?id=4821&productidentifier=60053447&colorid=2508355&sectionid=clothes&subsectionid=varnyheter 
    Vi ska veckohandla och köpa de sista presenterna. Egentligen bara lego men ni vet ju hur vi är funtade... Olivia ska vara hos mormor och morfar så det blir jag, Jon och Visa-kortet på Toys R Us.
  • LitenBlomma

Ja den är jättefin!! Ni får snart byta rum igen tror jag Olivia får ta vardagsrummet för att få plats med alla sina saker

• Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-03-06 07:34:16 följande:
    Ja den är jättefin!! Ni får snart byta rum igen tror jag Olivia får ta vardagsrummet för att få plats med alla sina saker
    Där sa du något! Vi har inte bytt rum ännu. Det skulle ske nu i helgen men eftersom Fisan bestämde sig för att bli sjuk fick vi skjuta på det projektet... Men vi får kanske köpa en till hylla åt lekhörnan här nere.
  • Bobbenn

Jag gillar inte Pop alls just nu :S Men jag budade hem en ny skaloverall på tradera för 500 iaf

Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
  • Agamemnon
    Bobbenn skrev 2010-03-06 09:30:17 följande:
    Jag gillar inte Pop alls just nu :S Men jag budade hem en ny skaloverall på tradera för 500 iaf
    Men så kan du väl inte säga. Kul med shopping! Jag vill gärna ha de fodrade överdragsbyxorna från Didrikson igen. Tyckte de var kanon men jag får googla lite eftersom jag köpte dem på Pippilotta...
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9