Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Jag är lite chokad: vi fick ett reklamprospekt från Pop idag (nya vårkollektionen eller något sånt) och jag gillade faktiskt en hel del! Såg både två klänningar och några överdelar som jag kan tänka mig att fylla Olivens garderob med. ![]()
Movie: ojdå, jag kanske borde ändra till 1:a april istället
Om du får mycket förvärkar får du ta det lite lugnare. Passa på och ligg på soffan och bli uppassad ![]()
Idag tyckte Olivia att natten var över redan kl. 6:10, ujujuj. Då förklarade hon att hon ville ha Coco Pops och hon hade inte en tanke på att somna om. Bara att gilla läget antar jag (och ta en tablett mot huvudvärken).
Agamemnon: jag gillar pops färgglada kläder och några kommer absolut att få flytta hit! Vad tyckte du om den råsa kepsen? Ska bli intressant och se om Meja behåller den på
Vad står på schemat idag? Här ska vi ha kalas för Ludde o Meja!
Ja den är jättefin!! Ni får snart byta rum igen tror jag
Olivia får ta vardagsrummet för att få plats med alla sina saker ![]()
Jag gillar inte Pop alls just nu :S Men jag budade hem en ny skaloverall på tradera för 500 iaf ![]()