Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här ska vi ha födelsedagsmiddag ikväll. Min mamma, pappa och bror kommer hit och firar mig och så sover de över tills imorgon.
Det blir trerätters middag och med vin och lite drinkar
Vi var och handlade all mat förut, inte varje dag man är och storhandlar redan innan kl hunnit bli tio
Men barnen vaknade tidigt idag, redan 6.20. Så kl 7 tvättade jag toaletterna
Nu ska jag förbereda lite med maten..
Hoppas ni hade det trevligt, Schumi och LoVm! (Och att du höll dig vaken, Schumi
)
Godmorgon! Här har vi varit vakna sen halv fem, snark
kalaset gick jättebra igår. Jag gjorde 2 marängtårtor med grädde, banan och chokladpudding. På den ena var det en tårtbild med yugi-yo eller hur det nu stavas... På den andra la jag krossad dajm. Mamma, hennes sambo och min ena lillasyster stannade kvar så vi beställde pizza. Sen såg vi Andra chansen och åt godis och den sista tårtan. Tillslut var jag så mätt att inte ens JAG fick i mig mer sötsaker ![]()
Åkte ner och köpte Aftonbladet och Söndagsbilagan nu. De har valt bilder där jag ser lite skum ut och sen skrivit att jag sagt ordet "ytterligheter", vem pratar så?? 
Meja fick en ryggsäck och toffsar och spänne, målarpapper, Babypennor som är lätta att tvätta av, lera och sax av sin mormor. Ludde fick pengar, en jättesöt spargris och en cool ryggsäck. Idag testade Ludde sin och gissa vem som skulle göra likadant
Min lite för långhåriga son med frisyr ala Twilight-Edward och Meja med ryggsäckar.

Meja med toffsar för första gången!