• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • SchumiFerrari

agamemnon: Kalaset gick bra! Jag somnade inte. Men somnade när vi kollade film på kvällne... Kollade på Christmas shoes.. Vi får kolla klart i kväll...

Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Ly75

Hallå på er..jag överlevde dagens kalas! Blir lite intensivt när det lillens kusiner är här samt att vi var tre som skulle firas. Legotårtorna blev ok, men laktosfri grädde är inte kul att leka med. Blev smör! Hade blivit varnad för det, men trodde inte det skulle gå så fort att bli smör.

Nu måste jag återhämta mig lite.

Frys och kyl är förresten fyll med tårta och kakor av alla de slag, kom på fika!

• Movieprincess
    {#lang_emotions_sunny} GRATTIS OLIVIA!!! {#lang_emotions_flower} Hoppas du får en bra dag!!

LitenBlomma: Vilka sötisar
    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Leos och Vincents mamma

Grattis till Olivia!

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • SchumiFerrari
    {#lang_emotions_flower}Grattis Olivia!!!{#lang_emotions_flower}
  • SchumiFerrari
    LitenBlomma skrev 2010-03-07 10:43:12 följande:
    Åkte ner och köpte Aftonbladet och Söndagsbilagan nu. De har valt bilder där jag ser lite skum ut och sen skrivit att jag sagt ordet "ytterligheter", vem pratar så??
    Jag läste den! Tyckte att det var ok bilder men synd att Ida inte syns så bra. Men det kanske var ett val från er sida?
  • LitenBlomma
    SchumiFerrari skrev 2010-03-08 15:18:43 följande:
    Jag läste den! Tyckte att det var ok bilder men synd att Ida inte syns så bra. Men det kanske var ett val från er sida?
    De tog massa (!) bilder när vi fikade och pratade, sen när vi satt allihopa på golvet, barnen sprang runt och sist när vi gick ut. Har ingen aning om varför de valde just de bilderna!
    Här är en ny bild på Ida förresten, redo för frukost
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9