ÄrtaMärta skrev 2010-12-05 19:49:21 följande:
jepp jag vill oxå ha tillbaka min regelbundna cykel!
Så less på att aldrig veta när man har ÄL eller mens.
Normalt en cykel på 31 dgr och ÄL på dag 18 eller 19, denna månad började jag blöda dag 15!
jag tror att det beror på nån typ av hormonrubbning i kroppen, mitt hår blir inte rent oavsett vilket schampo jag tvättar den med + att humöret är inte från denna värld! Och jag är inte gravid!
Eller så är det nån infektion jag har då det ilnar så mkt åt vänster hela tiden!
Min förra menscykel var i 6 veckor och tog 4 veckor innan det var dags för äl,mensen börjar alltid en fredag, jätte konstigt. Ändå fick jag provera i 5 dagar i somras för då kom inte mensen alla i juli som den skulle.
Sa till en kollega idag allt har blivit struligt sen X:et i maj och då påstod hon att det var psykiskt på mig. Jag springer iaf inte till doktorn för lilla fis på tvären som hon själv gör, utan har jag ont så tar jag en alidrin så går smärtan över.
Mitt hår var som ängla hår innan jag blev gravid sen efteråt så får jag tvätta det dagligen och fick sån klåda i huvudbotten i somras. Min frisör undrade vad jag hade hittat på och har oxå testat många olika schampoo så det måste vara nått med hormonerna som ställer till allt.
ilningarna är det i äggledaren eller i buken du känner av det?