RaraS skrev 2010-12-03 15:52:37 följande:
Måste få beklaga mig lite bara...trots glädjebeskedet från Lycka82! På något sätt gläds jag mer med er i tråden när ni blir gravida än andra jag känner!
Jag är så fruktansvärt less på att må illa...jag gjorde ett grav-test i morse på BIM-2. Inte något svagt streck hur länge jag än tittade på det lilla fönstret. Läste ju på förpackningen innan jag gjorde testet och 84% av alla gravida får positivt på BIM-2. Vid mitt X fick jag ett positivt test först på BIM och då var det svagt och tänte att de övriga 16% som inte fått positivt på BIM-2 är nog blivade missfall eller utomkveds....eftersom fostret utvecklats långsamt.
Men mitt illamående forsätter....tisdag tom torsdag har jag gillat mitt illamående men idag blev jag less. Varför i hela tiden mår jag illa hela tiden och inte har någon matlust? Trodde inte jag skulle säga det men nu vill jag verkligen inte vara gravid längre för att få ett svagt positivt besked förknippar jag endast med underutvecklade embron....
Hoppas min mens kommer snart så kan man satsa på en ny period nästa månad! Då bör jag dessutom ha ÄL från rätt sida!
Ledsen om jag tröttat ur de senaste dagarna med mina jäkla skengraviditstecken....ska inte hända igen! Lovar!
Men gumman, du får ha hur mycket skengraviditeter du vill, vi FÖRSTÅR verkligen! Och varenda en av oss här inne (hoppas jag) håller tummarna för att du verkligen ska vara gravid med ett perfekt litet embryo (på alldeles rätt ställe). Var ska man få prata av sig om inte här!?
Jag förstår din oro och det är supertråkigt om det inte fungerade denna gång. Men ge inte upp hoppet riktigt än, det kan vara så att vissa är lite sega i starten. Jag utlyste faktiskt en tråd för ett tag sedan om det verkligen fanns låghormonare och fick flera svar på folk som plussat veckor efter BIM (trots att både födelsedatum och ÄL stämt enligt deras uppskattning och allt gått bra). Men det är klart du är skeptisk, det skulle jag också vara. Jag tror inte jag kommer tro på det förens det ligger en liten nyfödd i min famn.
Summan är iaf att du får skriva och oroa, glädja och misströsta hur mycket du vill. Så det så!
Kram