Mika1980 skrev 2010-12-06 20:08:19 följande:
Mmmbop: hoppas att jag inte trampar dig på tårna nu mwn man kan inte bli gravid på naturlig väg utan äggledare, så antingen måste din vän ha missförstått det hela eller så har hennes mamma fått bristande information om ingreppet, de kanske behöll en äggledare och sydde ihop den tex?
Har ingen erfarenhet av kass mage av metrotrexat, men det hann ju bara gå 4 dagar mellan injektionen och operationen.
Rara och Lillafrugan: det är inte pergo + alkohol som jag oroar mig för, och embryot får ju ingen näring av mig förrän ca en vecka efter äl - men jag är lite orolig för att äggen inte ska bli "optimala" om man dricker mellan mens och äl. Men det är bara min egen noja kanske.
Jag äter Aco vitamin kvinna och Omega 3..och ska börja med pergo som sagt, vill nog inte mixtra med massa fler preparat men kanske ändrar mig. Rosenrot har man ju hört ska kunna förstärka äl också.
Närå, inte trampar du på några tår. Jag vet bara att läkarna följde henne hela graviditeten för de var så fashinerade. Men det var ju ett tag sedan, typ -85. Så de kanske inte hade så bra koll