• Rondellen

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Här samlas vi som har fått X och vill bli gravida igen, men på rätt ställe. Några har lyckats, och några kämpar vidare.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-25 08:54
    www.familjeliv.se/Forum-7-311/m46019150.html - Första tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-25 08:54
    www.familjeliv.se/Forum-7-311/m48311763.html - Andra tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-02 15:40
    Nya tråden!

tråd 4!
    www.familjeliv.se/Forum-7-311/m52304934.html

• Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
  • Minkärlek09
    Hjärtat78 skrev 2010-12-07 00:16:52 följande:
    Du har så rätt, i slutet av tunneln då kommer ljuset. 

VI SKA LYCKAS!!!

Kram
    Gravidkram :)
  • Hjärtat78

Minkärlek09: Vi får inte ge upp hoppet, en dag är det vi som står där med en liten i famnen.
    Det är de som ger oss styrkan och stödet från alla här inne att vi förtsätter nå målet.
    Glad

• Minkärlek09
    Hjärtat78 skrev 2010-12-07 08:28:03 följande:
    Minkärlek09: Vi får inte ge upp hoppet, en dag är det vi som står där med en liten i famnen.
    Det är de som ger oss styrkan och stödet från alla här inne att vi förtsätter nå målet.
    Glad
    ja. inte för att klaga men jag tycker vissa i tråden haft en liten negativ underton nämner inga namn men jag tror det cirkulerar bitterhet med!
  • RaraS
    Minkärlek09 skrev 2010-12-07 11:14:05 följande:
    ja. inte för att klaga men jag tycker vissa i tråden haft en liten negativ underton nämner inga namn men jag tror det cirkulerar bitterhet med!
    Hmmm....tycker det är helt ok att skriva om alla sina känslor här i tråden. Ibland är man ju negativ och bitter över hela situationen och var skulle vi får skriva av oss om inte här! Känslorna går ju som en berg- och dalbana hela tiden tycker jag Flört!
    Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10.
  • Minkärlek09
    RaraS skrev 2010-12-07 12:11:35 följande:
    Hmmm....tycker det är helt ok att skriva om alla sina känslor här i tråden. Ibland är man ju negativ och bitter över hela situationen och var skulle vi får skriva av oss om inte här! Känslorna går ju som en berg- och dalbana hela tiden tycker jag Flört!
    ja självklart är de så men ibland verkar andra vilja att man har x igen eller syfta på det och de tycker jag är dåligt.
  • RaraS
    Minkärlek09 skrev 2010-12-07 12:47:39 följande:
    ja självklart är de så men ibland verkar andra vilja att man har x igen eller syfta på det och de tycker jag är dåligt.
    Jaha, nej, jag tror nog alla menar väl. 
    Alla har ju varit med om så mycket och vill nog bara att man ska vara försiktig och se till att kolla upp sitt missfall/MA/X tills det är helt borta...man har ju varit med om mycket själv och man vill nog bara försöka hjälpa till så att andra slipper gå igenom samma sak, eller är mer förberedd om det värsta händer.

Jag önskar att jag hade varit mer förberedd innan jag åkte till gyn. Trodde att det inte var någon fara så länge man inte blödde färskt blod (jag hade lite bruna flytningar)...kunde ju inte ha haft mer fel...
  • Minkärlek09
    RaraS skrev 2010-12-07 13:03:46 följande:
    Jaha, nej, jag tror nog alla menar väl. 
    Alla har ju varit med om så mycket och vill nog bara att man ska vara försiktig och se till att kolla upp sitt missfall/MA/X tills det är helt borta...man har ju varit med om mycket själv och man vill nog bara försöka hjälpa till så att andra slipper gå igenom samma sak, eller är mer förberedd om det värsta händer.

Jag önskar att jag hade varit mer förberedd innan jag åkte till gyn. Trodde att det inte var någon fara så länge man inte blödde färskt blod (jag hade lite bruna flytningar)...kunde ju inte ha haft mer fel...
    mycket möjligt men tror det kan vara bra att vara mer positiv för stämningen.

jag hade oxå bruna vid mitt x trodde allt var bra men icke. så glad att jag har vanligt blod nu och hcg som sjunker.
  • RaraS
    Minkärlek09 skrev 2010-12-07 13:14:29 följande:
    mycket möjligt men tror det kan vara bra att vara mer positiv för stämningen.

jag hade oxå bruna vid mitt x trodde allt var bra men icke. så glad att jag har vanligt blod nu och hcg som sjunker.
    Låter bra det! Skönt att det sjunker!
  • Minkärlek09
    RaraS skrev 2010-12-07 13:16:54 följande:
    Låter bra det! Skönt att det sjunker!
    ja. hur går det för dig?
Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3