• Supers

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Bara o köra på så får vi se :)

• Supers
    Mmmbop skrev 2012-07-29 10:40:15 följande:
    Heja Supers föresten! Nu är det v.e.r.k.l.i.g.e.n er tur tycker jag!
    TAck :) ja vi hoppas på det, känner mig dock så förvirrad med alla termer hit o alla tester dit ;) Mkt att hålla reda på. 
    Nu har vi kört varannan dags metoden, men vet inte riktigt om testerna har gett 100 % utslag, det var starkt streck i torsdags, men inte 100 % starkt om du förstår vad jag menar. Vi har i alla fall försökt nu..på fredag ska jag lämna ett prov för progesten (felstavat kanske ..)
    Kände starkt av äl  förra veckan, gyn hittade bara ena äggstocken, den andra var skymd så det var svårt att se :P

Bara vänta o se ..annars får köra en omgång till :) 
  • Supers

Hej hej,

Blir lite crazy av alla olika tester som finns, vilka är bäst? testlagrets har jag testat, apotekets & clearblues..
    Dom här stickorna funkar dom bra ?

Vet att clearblues funkat bäst...för mig...o testlagrets är ok. En djungel...visst  clearblue är ju lite dyrare men det är det ju värt :)
    Man kanske kan kombinera :)

Kram på er alla. 

• Supers
    majbebbe skrev 2012-07-31 21:27:44 följande:
    av er som blivit gravida efter att förlorat en äl har ni haft några extra känningar på den sidan?
    Jag har ett par gånger känt kortare smärta på den sidan, inget jag behövt oroa mig över då det gått över rätt fort men det känns rejält de gånger de kommer...
    Jag känner av ägglossningen mkt mer nu än tidigare & speciellt på den högra sidan där ledaren saknas. Det känns i nån dag men går över ...ilar som till till och från.

ha det bra kram kram 
  • Supers
    AlexandraViberg skrev 2012-07-30 20:56:21 följande:
    Håller med! Jag kör med testlagret tills jag tycker det ser positivt ut och tar då CB digitalt för att få se smileyn ;)
    Kör du stickorna el stavarna? ;)
  • Supers

Sesse75: Känner igen mig  där..är 36 o vi ha försökt i över ett år nu :( som du säger känns som tiden bara  rinner iväg.

Förövrigt så kom mensen idag :( i tid som vanligt..så det verkar som om vi missat minÄL el vad det nu kan vara :(
    Bara att börja på nästa kur med pergotime..o räkna o testa igen.

Ni som även  har tagit tempen vilken dag har ni börjat tempa typ? Morgon o kväll el räcker det med en gång?

Kram kram 

• Supers
    Petra 334 skrev 2012-08-07 17:35:22 följande:
    Jag tempade varje morgon innan jag klev upp från dag 9 ca har äl på dag 13 typ.
    ok, tack ska testa me det oxå :)
  • Supers

Hej på er,

Har påbörjat pergotime kur nr 2....på fredag ska jag till gyn och kolla hur det ser ut. Har beställtett gäng stickor och tänkte börja testa imorgon redan....plus att jag ska börja ta tempen oxå. 
    Sen är det bara o få till det i bingen ;) och se till att dom små rackarna stannar kvar där inne ;) haha ligga med benen i vädret i nga timmar ;)

Ja hoppas hoppas..el vågar inte hoppas heller för den delen....vill så gärna att det ska funka.

Ha det gott allihopa

kram kram 

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3