Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Bara o köra på så får vi se :)
Bara o köra på så får vi se :)
Hej hej,
Blir lite crazy av alla olika tester som finns, vilka är bäst? testlagrets har jag testat, apotekets & clearblues..
Dom här stickorna funkar dom bra ?
Vet att clearblues funkat bäst...för mig...o testlagrets är ok. En djungel...visst clearblue är ju lite dyrare men det är det ju värt :)
Man kanske kan kombinera :)
Kram på er alla.
Låter bra det :) Tack
Grattis Petra :)
Sesse75: Känner igen mig där..är 36 o vi ha försökt i över ett år nu :( som du säger känns som tiden bara rinner iväg.
Förövrigt så kom mensen idag :( i tid som vanligt..så det verkar som om vi missat minÄL el vad det nu kan vara :(
Bara att börja på nästa kur med pergotime..o räkna o testa igen.
Ni som även har tagit tempen vilken dag har ni börjat tempa typ? Morgon o kväll el räcker det med en gång?
Kram kram
Hej på er,
Har påbörjat pergotime kur nr 2....på fredag ska jag till gyn och kolla hur det ser ut. Har beställtett gäng stickor och tänkte börja testa imorgon redan....plus att jag ska börja ta tempen oxå.
Sen är det bara o få till det i bingen ;) och se till att dom små rackarna stannar kvar där inne ;) haha ligga med benen i vädret i nga timmar ;)
Ja hoppas hoppas..el vågar inte hoppas heller för den delen....vill så gärna att det ska funka.
Ha det gott allihopa
kram kram