majbebbe skrev 2012-05-20 10:30:40 följande:
kanske4a: känner verkligen igen det där med att det bara måste vara något fel på kvarvarande äggledare då det gått lätt innan. jag vet inte hur många gånger jag varit på väg att ge upp p.g.a. det. sedan är det lätt för mig att säga att du bara ska kämpa på då det nu plötsligt ser ljust ut här men jag hoppas att du ska kunna se det som att det kan gå istället för att det är helt kört...
Tack för peppande ord, jag hoppas det funkar en dag här också. kram!
Helhjärtat skrev 2012-05-20 10:42:45 följande:
Hej!
Skriver inte så ofta men tittar in lite då och då för att vara uppdaterad.
I aug ska jag göra IVF, känns så bra att jag tog tag i det och ringde annars hade jag stått i ovisshet än. Opererades för X i sep 2011.
Tveka inte, ring! Nu vet jag inte vilken klinik du kommer gå hos. Men jag kan lova dig att dom tar väl hant om dig. Det är ju deras jobb att utreda såna saker, så dom kommer inte vara otrevlig mot dig.
Det tog emot att ringa för mig med, men nu såhär i efterhand ångrar jag att jag inte ringt tidigare. Lycka till med vad du än väljer att göra.
Jag vet att jag borde och att jag kommer ångra sen att jag inte gjorde det tidigare. Jag har ingen speciell klinik jag tänkt ut, ska kika runt lite och samla mod. Tack för dina ord. kram!