• MCT79

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

RaraS skrev 2011-07-15 23:37:32 följande:
    Ja du Lemis , du gillar ju höra om symtom så här ska du få höra om ett! Jag är nu i v 14 och har haft noll sexlust sedan jag blev gravid. Men det är ändring på det nu....drömmer så jäkla mycket sexdrömmar och vaknar helt upphetsad och det är väl tur för min man att han jobbar utomlands nu annars hade jag väl våldtagit honom i sömnen...känner mig helt psyko! Jag har fstn lyckats boka RUL fre v 33 och som det ser ut nu kommer min man hem tidigare den veckan så just nu känns det väldigt bra! Om man bortser från mina drömmar....jäkligt tur att jag fått eget rum i sommarstugan!
    Hhaah det låter lite härligt! =)
    Förra grav blev jag väldigt sugen redan tidigt.... den här gången tål jag inte att han rör vid mig.... men det kanske vänder..hahah!
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79

Jag ser! När har du bim?? Jag gjorde 5+1 och då ser man ju hinnsäck bara... Vill du se foster och ev hjärtaslag är det nog bra att vänta till 6+2-3 iaf!

• MCT79
    RamonaMaria skrev 2011-07-20 18:22:16 följande:
    tror jag är på bim-5 idag. har bim på söndag skulle jag tippa på. Har bara haft en mens sen operationen (22/5) så vet inte riktigt hur menscykeln är. Men innan hela karusellen gick igång hade jag en cykel på 30 dagar ca. Äl-utslag  hade jag iaf 9/7!
    Tack för infon! Ska till dr. lennart blomqvist i borås för att vara med i hans studie. förhoppningsvis kan han se om/och det finns en "rätt" graviditet där inne.
    vad nervös man blir av det här....
    Jättefint plus för bim-5 ju! Håller tummarna stenhårt för dig... jag vet att det är nu man nojjar gärnet... först över var det sitter, sen om hjärtat slår, sen.... det kommer alltid nått nytt...
  • MCT79
    RamonaMaria skrev 2011-07-20 18:27:29 följande:
    Haha exakt vad jag menar! Man slutar aldrig oroa o nojja sig!
    Gäller att ta en dag i taget nu. Hjälp! Flört
    En timme i taget! hahhaha! Jag gjorde VUL igår, nojjar idag!
  • MCT79
    RamonaMaria skrev 2011-07-26 14:32:21 följande:
    Hur går det för dig??!!

är det någon här som vet när man kan förvänta sig se något på vul om graviditeten sitter rätt? Har för mig att någon skrev det här på tråden, men kommer inte ihåg. Skäms
    Imorgon ska jag till KK o ta hcg samt göra vul. Då är jag i 4+3 skulle jag tro. tror ni dom kan se något då?
    I 4+3 kan man kanske se en uppklarning i livmodern i bästa fall.. närmare 5+0 brukar man kunna se en hinnsäck och någon vecka senare ett foster.
    Mycket beror på hurpass bra utrusning de har där du hamnar.. det verkar spela en stor roll!
  • MCT79
    acinna skrev 2011-08-01 19:55:56 följande:
    Tittar in som snabbast. Nu är hon här, vår lilla Ella!!! Efter 20 timmars slit på förlossningen så kom belöningen 14.07 igår den 31/7!
    Så ge inte upp, det går att lyckas efter operation av X!!! 
    Stort grattis!! Hoppas allt gick bra och att alla mår bra!
  • MCT79

Lemis man brukar säga att man har äl inom 24 timmar från att man får utslag på ältestet... om man har utslag två dagar så brukar äl infinna sig 24-36 timmar efter det första starka utslaget.

Jag hoppas det är er tur nu!

• MCT79
    Maryam88 skrev 2011-08-26 12:56:46 följande:
    Om man får cellgiftsbehandling, behöver man få spolning då?
    "behöver" går väl inte att säga... jag har inte fått göra någon spolning efter mitt X och jag har min äggledare kvar. Så det verkar mer bero på läkare... vem som tycker det är nödvändigt och inte.
    Spolningen är ju mer till för att ställa diagnos.. tex om det finns blockeringar eller förträngningar i en äggledare..
  • MCT79
    LYCKA82 skrev 2011-09-01 15:58:28 följande:
    Vet inte om ni kommer ihåg mig.. fick utomkveds i augusti 2010 (har haft 2 st).. och nu har äntligen vår lilla dotter kommit till världen.. vi är såå lyckliga. Vikt 2900 g och 47 cm lång..

Stort lycka till alla som haft utomkveds.. kram

Ohh stort grattis! Jag kommer ihåg dig!! Hoppas alla mår bra! Solig
    Väntar tvillingar! 14+4 idag!
Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3