Chicky01 skrev 2011-10-22 10:00:47 följande:
när jag blev gravid m mitt x fick jag aldrig utslag på mina ÄL-tester. Då jag var "under bevakning" fick jag förmånen att ta progesterontest också, vilket påvisade att ÄL hade ägt rum. Blodprov ska vara det säkraste beviset på ÄL. Jag litar inte på ÄL-tester. I och för sig så står det att de är 99% säkra... Så jag antar väl att jag tillhör den återstående procenten som det inte funkar på :) Hur som helst så är det nog bara att nuppa på. Man vet aldrig vadckroppen får för sig! Önskar dig en mys-pyshelg m din älskling!
Jag hålla med dig lite där... det ger kanske mer en fingervisning med stegring.. men i januari när jag plussade fick jag aldrig utslag på ältestet.... sökte hjälp för jag trodde inte jag ägglossade (hade upprepat sig ungefär varannan månad)
Fick pergo utskrivet och väntade på mens... som adlrig kom.. istället plussade jag. Utan äl. ;) (slutade tyvärr i MA)
I juni fick jag aldrig maxutslag riktigt, men vi körde på med massa sex. Plussade. Så ältesterna är ingen exakt vetenskap. Men för majoriteten kan man iaf se en stegring på dem! =)