• mamma hampus

80-talets föräldragrupp

Här kan vi alla som är födda på 80-talet prata om allt som händer kring våra barn.Det spelar ingen roll hur många barn,kön,ensam eller sambo och vart du bor.

Skulle bara vara kul och ha några man kan prata med allt om...stötta varandra,när det gäller våra barn eller arbetslösheten m.m

Jag är själv en mamma på 25 år (1985) som bor tillsammans med min 7 åriga son Hampus vi har bott själva sedan han skulle bli 7 månader gammal.

Jag är arbetslös men jag söker jobb hela tiden,just nu på dagarna så gör jag praktik från arbetsförmedlingen skall vara ute i 3 månader.

Frågor skriv bara..

skulle vara kul om det kunde bli några fler trådar...som sagt här kan vi prata om allt kring det mesta

ha det

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-08 00:28
    www.familjeliv.se/Forum-3-43/m51232939.html för vi som e ensamstående
  • Svar på tråden 80-talets föräldragrupp
  • Fannyy

ringde till några scandichotell här där jag bor och frågade om dem behöver personal.Båda var intresserade och skulle höra av sig.Den ena ansvariga var hemma och sjuk typiskt
     Båda var som extrapersonal.Min fördel tror jag är att jag har jobbat på scandic förut som sommarpersonal.

• mamma hampus

Fannyy: Hur har det gått??Har du fått jobb??

Jag har fått 3 inringningar {#lang_emotions_laughing} nu börjar det vända här lite

Jag har även startat en till föräldragrupp till oss som är ensamstående och länken hittar ni på presen på denna sida och jag hoppas att det kan titta in folk där med

Vad skall ni alla göra idag..här är det stängningsdag på skolan och fritids så då skall vi hitta på något tillsammans.

• snuttP

här är jag istället.. Läste trådstarten i den andra flera gånger.. Rubriken och texten motsäger sig lite tror jag..

Men nu hänger jag här istället.. född 81. Har två barn. Liam -03, Nova -07.

• Millsson

Hej Camilla heter jag och är snart 26 år =)
    har varit tillsammans med min gubbe i snart 3 år och vi har tillsammans ett bustroll på snart 2 år som heter oscar och vi bor ihop på 70kvm =/ söker oss just nu till större boende då vi inte får plats längre.

• angeni
    Jag vill med vara här

Jag är 22 år och väntar mitt andra barn. Har sedan tidigare en dotter och väntar nu nästa.
    Dottern är född 090428 och nästa är beräknad till midsommarafton.

Jag bor med min make i ett hus i Hallstahammar på 70 kvm som vi försöker
     sälja då det blir för litet för oss.
  • mamma hampus

Välkommen hit angeni mysigt med tillökning i familjen,har ni funderat på några namn och så?

Svar på tråden 80-talets föräldragrupp