• mamma hampus

80-talets föräldragrupp

Här kan vi alla som är födda på 80-talet prata om allt som händer kring våra barn.Det spelar ingen roll hur många barn,kön,ensam eller sambo och vart du bor.

Skulle bara vara kul och ha några man kan prata med allt om...stötta varandra,när det gäller våra barn eller arbetslösheten m.m

Jag är själv en mamma på 25 år (1985) som bor tillsammans med min 7 åriga son Hampus vi har bott själva sedan han skulle bli 7 månader gammal.

Jag är arbetslös men jag söker jobb hela tiden,just nu på dagarna så gör jag praktik från arbetsförmedlingen skall vara ute i 3 månader.

Frågor skriv bara..

skulle vara kul om det kunde bli några fler trådar...som sagt här kan vi prata om allt kring det mesta

ha det

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-08 00:28
    www.familjeliv.se/Forum-3-43/m51232939.html för vi som e ensamstående
  • Svar på tråden 80-talets föräldragrupp
  • Juhanna
    gogirlie skrev 2010-03-17 14:32:04 följande:
    Hejsan.. Undrar om man får hänga med i denna tråd?Mitt namn är Mia, är 24 år och har en dotter vid namn Denise som är 6 veckor gammal. Bor för tillfället i Årsta men ska i slutet av Mars flytta till Tallkrogen.
    Ja klart du får :)
    Tallkrogen är trevligt, bodde i Gubbängen förut :)
    ♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥ skogul.blogg.se
  • Vogeltje

Här är en till som är 25 år gammal (född -85) och har en dotter på 1 år.

Bor i Växjö för tillfället.
  • mamma hampus

Hejj på er alla vad roligt att det kommer fler och fler

Fannyy: Vad roligt att du skall jobba i helgen,skönt att komma hemmefrån lite eller?

Sj e jag hemma idag för jag har sådan migrän och mensvärk inget roligt alls men jag skall jobba i morgon mellan 11-19.30.Och nu har man 5 st inringningsjobb så nu ringer telefonen hela tiden känns det som.Än så länge har inget företag krockat med ett annat än och jag är ju sådan som inte vill säga nej till jobb för man får ju bra betalt och sedan håller man på att spara pengar till sommaren.

Idag började min mobil att krångla igen blir så trött på den trots att den är bara 3 år drygt men bara krånglar.Men jag skall nog köpa en ny nu i April om man får några pengar över

nu skall jag duscha och in till stan och lämna in telefonen sedan hem igen och vila tror ja

• gogirlie
    Juhanna skrev 2010-03-17 16:17:05 följande:
    Ja klart du får :) Tallkrogen är trevligt, bodde i Gubbängen förut :)

Vad trevligt att man får hänga med..:)
     Var någonstans bor du nu?

Stolt förälder till Denise
  • gogirlie

Jag är lite ny här på denna tråd men skulle jättegärna vilja veta mer om er alla.
    Om t.ex. vad heter era barn, hur många barn har ni, vad brukar ni göra på fritiden, var ni bor osv..

• Juhanna
    gogirlie skrev 2010-03-18 12:38:57 följande:
     Vad trevligt att man får hänga med..:) Var någonstans bor du nu?
    Nu bor vi i Sundbyberg
  • lilja87

Hej! Jag ar 23, har en son som ar 3 :) Fick honom precis efter jag fyllde 20. Bor utanfor Aberdeen i Skottland. Pluggar nu pa universitetet, och han gar pa dagis och trvis med det. Roligt att det finns manga andra som ocksa ar unga foraldrar :) !!

• Fannyy
    mamma hampus skrev 2010-03-18 11:17:08 följande:
    Hejj på er alla vad roligt att det kommer fler och fler Fannyy: Vad roligt att du skall jobba i helgen,skönt att komma hemmefrån lite eller?Sj e jag hemma idag för jag har sådan migrän och mensvärk inget roligt alls men jag skall jobba i morgon mellan 11-19.30.Och nu har man 5 st inringningsjobb så nu ringer telefonen hela tiden känns det som.Än så länge har inget företag krockat med ett annat än och jag är ju sådan som inte vill säga nej till jobb för man får ju bra betalt och sedan håller man på att spara pengar till sommaren.Idag började min mobil att krångla igen blir så trött på den trots att den är bara 3 år drygt men bara krånglar.Men jag skall nog köpa en ny nu i April om man får några pengar över nu skall jag duscha och in till stan och lämna in telefonen sedan hem igen och vila tror ja
    jo det känns roligt att komma iväg och jobba
  • gogirlie
    Juhanna skrev 2010-03-18 14:38:48 följande:
    Nu bor vi i Sundbyberg

När flyttade du till Sundbyberg?

Vad brukar du göra på dagarna?

• Juhanna
    gogirlie skrev 2010-03-19 11:31:56 följande:
    När flyttade du till Sundbyberg? Vad brukar du göra på dagarna?
    Flyttade hit i slutet på maj men är ju härifrån från början.
    Ja vi brukar gå till öppna förskolan, fika med andra mammor, eller bara vara hemma.  Ni då?
Svar på tråden 80-talets föräldragrupp