Inlägg från: smulan0 |Visa alla inlägg
  • smulan0

Odd Molly för oss inbitna del IV

verkar ju helknäppt att bara lisen tar in dom! Inga "riktiga" butiker alls??? är alla sura på OM för att de ska starta webbutik eller?

• smulan0
    Tabby skrev 2010-02-17 20:23:24 följande:
    Nej. Endast en  i blå med rosa kanter och  st chalk med röda kanter st 1och 2.
    I vilken affär menar ni nu? OM eller? Vilken stl på den blå med rosa kanter??
  • smulan0

frusna flickan: Nej det är klart du inte behöver betala mer än du bjöd! MEN om du har dåligt samvete skulle du kanske kunna göra något typ skicka en liten sak som tack för en god affär?

• smulan0
    Morty skrev 2010-02-18 09:15:57 följande:
    Tack, ska in och kika igen. Tänkte be en affär här lägga undan till mig så då vill man gärna ta rätt storlek. (Sonen ville tvunget göra 2 glada gubbar en för honom och en för mig )
    jag vet inte om de töjer sig efterhand eller krymper i tvätt? Men jag skulle absolut valt en tvåa istället för min etta, tycker bättre om när det är lite rymligt än tight!
  • smulan0
    Tindrisen03 skrev 2010-02-18 23:25:35 följande:
    Vet inte men slut på Mollys lager enl OM-butiken. De får ialla fall inga fler. Skulle gärna hitta en blå i stl 2
    är dom  redan slut på country dreams?
  • smulan0
    Stargirl skrev 2010-02-19 08:25:22 följande:
    Jag kan inte köpa allt...har verkligen väntat på den. Men 1500 pix utöver allt jag köpt är rätt mycket. Kanske ska jag köpa den på faktura och betala om 30 dagar helt enkelt. Kanske ångrar jag mig sedan, det har du rätt i.
    jag köpte bluesskirt utöver mina planerade köp, och sen hittar jag drömjackan på trendsales som jag jagat hur länge som helst precis samma kväll! Pust och stön! Hoppas någon av dom inte är så fin som jag tror... Men nu blir det till att lägga ut på tradera. Vilket är lite trist för den marknaden är nog dumpad nu när alla bara vill ha nytt! O andra sidan skönt att man kan få in pengar på det sättet och få balans på klädkontot igen!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV