-
vi får bara "agree to disagree". jag tycker att det är lätt att välja bort saker som innebär att djur lider utan att det påverkar min livskvalitet. Man behöver inte se svart och vitt på det, kan man göra något är det bättre än inget, tycker jag då... men som sagt alla gör vad de vill med sina pengar. Whatever makes you happy!Stargirl skrev 2010-03-08 15:36:32 följande:Jag har hört att det är hundpäls ....men jag bryr mig inte ett dugg om jag ska vara ärlig. Jag kan inte engagera mig i allt och tänker inte göra det. Jag orkar inte bojkotta dun, päls eller liknande saker. Vill ju inte att ngt djur ska fara illa men om jag inte avstår från animaliska produkter i det stora hela så är jag lite av en hycklare. Så jag avstår från att ta ställning alls och köper nöjd uggs, duntäcken och liknande.
-
det var bara en som var gratis men de skrev att det blivit något fel så även det har ofta missats... man får höra av sig om man tror att de har glömt att dra bort kostanden för en auktion...Frusna flickan skrev 2010-03-08 18:59:40 följande:Lite OT men det gäller ändå uteslutande OM-affärer. Hur blev det med att slippa auktionsavgifterna på T i januari. Jag har då fått fet faktura som vanligt *morr. Är det någon som vet när och hur det var "gratis" el näst intill? Varför har jag i så fall debiterats tro? Var det vissa speciella villkor? Jag vet att jag läste både här och på T att det var bra att passa på att sälja just i slutet på jan ( tom 31 jan).. Någon som har info?
-
ha ha ha... jag skrev och frågade om den inte var ut och in och hur den ser ut på insidan?! Det är i alla fall inte den tjocka bomullskjolen från hösten, den hade ingen underkjolisako skrev 2010-03-09 19:40:57 följande:Undrarom hon vet omet själv haha
-
pokergirl: via binas blogg finns ett erbjudande om 10% på unica. Men jag vet inte om den rabatten äts upp av ev frakt! Annars är det nog lite för tidigt för rabatter och reor... Man får hoppas att det man suktar efter finns kvar senare i vår!
Förresten blev nästa OM-träff i Malmö 24 april. Alla OM-inbitna är välkomna. Anmäl er via bloggen!
-
Bubble dress har jag ägt. Den är inköpt vår/sommar 2008. Kommer inte ihåg nypris men skulle tro 1200kr eller något sånt. Pris på tradera brukar ligga runt 800kr för dress.Nelliesan77 skrev 2010-03-12 13:33:27 följande:Hej! Är ny på denna " blogg" om OM. Har precis upptäckt hur fina deras kläder är :) Tänkte höra om nån möjligtvis äger en " bubble dress" klänning /tunika? Ifrån vilket år är den ifrån? pris mvh
-
tror det är samma person som är med på svarta listan som misstänkt för att sälja stöldgods... den personen har nog märkt att det börjar bli misstänktsamt och bytt alias... helt klart stöldgods!Tindrisen03 skrev 2010-03-12 20:43:13 följande:Kopia på den här redan? www.tradera.com/odd-molly-sommar-klanning-auk...
-
det finns inte än men är på gång bla vestis i gävle som ska öppna webshop. Däremot skickar alla butiker, du kan läsa i min blogg under etiketten chillnorway alt på bloggen en skopa odd som skriver mycket om chillmaruttan skrev 2010-03-13 20:00:16 följande:Passar på att fråga i den här tråden för jag tror att ni vet! Söker en webshop (gärna svensk) som säljer det underbara märket Chill Norway! Tacksam för hjälp!
-
mycket skum försäljning just nu på Tradera. Läs detta inlägg oddmollybesatt.blogspot.com/2010/03/mystik-i-hogsta-grad.html
-
verkar nerstängda nu!!! Tur och hoppas ingen hann betala! Tydligen kan man snabbt köpa en mängd varor från butiker som säljer på T och få automatiska omdömmen! Så ser det ut som man har goda omdömen fast man är helt ny på T och kan luras hur mycket som helst! Kolla alltså när ni handlar så att alla omdömena inte är från butiker och som i det här fallet utfärdade precis samtidigt!
-
det ska bli så himla kul att se allas bilder från OM-träffen! Ni måste ta mycket foto!
Mabimao: Jag tror den är rätt normal, min 1a va för liten men jag har 2a i nylon parker coat också!