Inlägg från: smulan0 |Visa alla inlägg
  • smulan0

Odd Molly för oss inbitna del IV

jojoa75 skrev 2010-02-23 11:27:40 följande:
    OK, då verkar det som att man inte kan gå upp i strl.. Har mailat OM nu, tack för svaren!
    finns i stl 0, 3 o 4 i Borgeby!
  • smulan0
    Sara Mia skrev 2010-02-24 11:25:50 följande:
    Det trodde man ju inte, men idag hämtade jag ut min jeanskjol (Blues skirt) och den passade inte mig alls. Varken storlek (0) eller modell. Den kändes stor, bred och vid i modellen och eftersom jag är 160 tyckte jag proportionerna blev fel. Jag provade med linnen, blusar och koftor men inget kändes rätt. Så nu åker den tillbaka. En 0:a finns alltså snart för den som är spekulant på Inne brandstore. Supertrevlig personal som jobbar där kan nämnas. Som tur är har jag min "gamla" OM-jeanskjol från förra året och den bara älskar jag. Så det är inte så synd om mig trots allt.
    precis så kände jag sara mia! Det var tältkänsla. Tror den passar extra bra på lite längre tjejer! Dessutom stör det mig att fransen blir blå på vissa ställen och vit på andra... Önskar man hade en pleated denim skirt istället.... {#lang_emotions_cry}
  • smulan0

jag tyckte också att den var för öppen fram. Volangerna bak syns ju inte om man har ett längre linne utan då blir det bara lite buckligt...

Nåja, för mig var känslan en besvikelse och lätt att returnera. Men för många kommer den säkert att bli ett favvoplagg! Tur att man klarar att slita sig från några saker annars hade det varit svårt!

Sylt: jag tror absolut du ska testa en stl 1

• smulan0

Är någon intresserad av nästa Malmö-träff så planeras den i april! Info på bloggen! Finns ju en del OM-tjejer i söder som hänger här!

• smulan0
    Pokergirl skrev 2010-02-26 09:39:59 följande:
    Sneak peak på höstkollektionen hos Fitts & Company. Verkar bli en kostsam höst. Det är dessa leggings jag är på jakt efter, men i svart. Sorry OT.
    ok, har aldrig sett de i svart... Men om man skriver till cream ger de tips på var man kan handla i närheten!
  • smulan0
    brawny skrev 2010-02-26 10:43:55 följande:
    Jag såg också bilderna hos Fitts & Co. Många snyggingar där!
    nu svär jag i kyrkan, men jag tycker nästan allt från hösten är en besvikelse... gillar de nya 327orna och "voile short dress" i rosa och lila/vinröd men annars tycker jag det ser trist ut...
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV