Inlägg från: smulan0 |Visa alla inlägg
  • smulan0

Odd Molly för oss inbitna del IV

maruttan skrev 2010-03-14 22:11:12 följande:
    Tack! Men du jag har sökt på Millami på Facebook men hittar inte dem/henne Kan du hjälpa mig?
    millami finns med om man söker under personer på andra sidan tror jag det kommer... melrose co var svårare att hitta, vet inte varför... Har du hittat dom? Annars kan du maila dom och be att dom addar dig, så fick jag göra!
  • smulan0
    Mabimao skrev 2010-03-14 21:50:30 följande:
    ...och jag 3....och denna är en 4:a. Hoppas..... Synd att du inte skall med. Du, jag och Katinka kunde sjunga små grodorna, små grodorna....hihi
    ja det hade varit en vacker syn(; Angående grytlappsjackan, är inte den lite varmare? Känn efter och prova, du kan väl alltid sälja den vidare annars?! Jag vill ju helst ha en grandmas och jeansjackan plus att jag har en riktigt gammal OM, man kan väl ha mer än en?! (;
  • smulan0
    Frusna flickan skrev 2010-03-15 08:47:51 följande:
    Hej alla! Mambiao - jag är så avis. Grattis!!!!!!!! Dn är urläcker och grön är min favoritfärg! Ang träff i Gbg. Jag vill så gärna vara med. Vem håller i detta? Har jag fel när jag tänker Freeport i april? (hoppas okej att jag frågar här) Kramar från sjuksängen. Hemma från sjukhuset efter en nödvändig bukplastik. Fy 17 vad jobbigt detta var... Känner mig som en bit kassler med hårt bandage och tusentals stygn. Sitter här helt snurrig av morfintabletter och har i rådande tillstånd inte en tanke på att vara privat med mina fysiska tillkortakommanden.  Tur att jag har många klänningar/tunikor för byxor lär jag inte komma i på ett tag. Mjuka fonda och x-stitchar med mjuka leggings får jag bo i i början. Och jag budade och vann en make out dress igen! *hurra Jag har ju ångrat så att jag sålde min förra året. Och den är också i min favvo-färg lite green.
    glömde ju att skriva krya på dig!!! Kram
  • smulan0

jag fick också en sån från åhlens idag! En valfri vara och en på deras märken! Någon som vet hur OM-sortimentet i Malmö ser ut?? Några grandmas eller jeansjackor???

• smulan0
    Frusna flickan skrev 2010-03-17 09:03:53 följande:
    God morgon! Mycket hinner hända från sjuksängen här. Den blå fondan har fått lämna till förmån för en röd magnoliaklänning (ljuvlig!) efter inspiration från underbart fina Ina i sin multi. Och, jag är ju egentligen emot att ha samma plagg i flera färger när det finns så många fina. Rosa fondan stannar såklart. Jag ska försöka foto mina inköp och lägga upp i tråden när jag kan om någon är intresserad. Jag har ännu inte använd lota lotta coaten i powder för jag funderar på färgen. Jag tycker att den är jättefin och att den passar till det mesta men funderar ändå på om röd är bättre. Jag har ofta rosa och det är bara en viss rosa färg jag tycker funkar illa till powdern och den röda kanske låser mig mer? Någon ovan undrade också. Vad tycker ni flickor? Kramar till alla ni fina
    är du helt inne på powder elle röd? Jag hade själv valt militärgrön, tycker den passar till allt men känns mer vårig än den svarta (som ju är mörkgrå). Röd är min älsklingsfärg och den hade jag gärna köpt! Om du är mörkhårig tycker jag att powder passar jättebra medans en blondin med ljusa färger kanske försvinner lite i den?! Svammel, svammel... om du har mycket rosa tycker jag röd (eller militärgrön hihi)
  • smulan0
    efva skrev 2010-03-17 08:18:12 följande:
    Grandmas finns det, i alla fall svarta och röda. Några jeansjackor har jag inte sett till. Jag var själv inom där igår för att reka inför mina 20%
    tack jag vill dit NU!!!! Har dock lagt ett bud på tradera på en grandmas men är lite osäker på säljaren... hoppas nästan att någon ska buda över mig...
  • smulan0
    Stargirl skrev 2010-03-17 10:40:12 följande:
    Nu har jag ett par minuter över....har sommarkollektionen kommit ännu till ngn butik?
    nej i mitten av nästa vecka skrev folkart...
  • smulan0

jag tror man måste handla lite för att få åhlens kupongen, vet att jag och min kära mor sällan får samtidigt i alla fall!

Jag blir också tokigt på traderasäljare/köpare.... Köpte en grandmas igår men har en känsla att det kommer att strula.... Tänker inte betala förrän hon har gått med på schenker eller rekomenderad frakt i alla fall...

jag har förbokat en wigwam i grått... supersvårt att välja färg men med tanke på paljetterna tror jag att jag undviker ljus färg som måste tvättas oftare. Affären där jag boka tar inte in i rosa så då blev valet lätt...

• smulan0
    Mabimao skrev 2010-03-18 20:52:35 följande:
    Kappan kommit. OCH DEN STANNAR! Tjohoooooo! Lite trång över boobisarna, men vad är väl en knäppt kappa.......
    oh vad kul att den blev bra! Grattis!
  • smulan0
    Mabimao skrev 2010-03-18 22:56:32 följande:
    Nej, Ninja Turtles!!!! Du, jag, Katinka och så smugglar vi med Dr Molly!
    jag är helt på! Insmuglad på OM-träffen, det hade varit en fin kupp!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV