Inlägg från: smulan0 |Visa alla inlägg
  • smulan0

någon som använt trendsales? Hur förde ni över pengar? Går ju inte att göra om man inte bor i danmark?? Hur mycket kostar det extra att föra över via ordinarie bank (ungefär)?

• smulan0
    Duntoffla skrev 2010-02-21 14:58:24 följande:
    Du måste ha ett TS-konto annars blir det dyrt och knöligt. När du skaffat ett sånt (vilket är lite meckigt) så för man bara över pengar via sitt kontokort. Värt att tänka på är att de tar sk gebyr (avgift) så plagget blir lite dyrare än vad man först tror. Tror gebyr ligger på ca 5 danska nu.
    jag har ett konto men det går ändå inte att använda betalkort som är utländska om man inte är validerad...
  • smulan0
    Duntoffla skrev 2010-02-21 17:12:49 följande:
    Det var det jag menade med konto. Att du skapat konto med validering. För att göra det måste du maila in kopia på ID-handling samt ett papper på att du är du och att din adress stämmer. jag mailade körtkort samt ett papper där min adress stod. Bankpapper (fast ta bort väsentliga uppgifter) eller FK-papper. Lite meck men sen är det lätt
    Tack för svaret!!! Ja det var lite meckigt... hinner nog inte fixa det innan jackan måste betalas. Men ska försöka!

Någon som vet om OM säljs på MQ i Nacka??? frågade var ett plagg var köpt och fick det som svar. Visste inte att MQ hade OM men det kanske stämmer?
  • smulan0
    Pokergirl skrev 2010-02-21 19:37:25 följande:
    MQ hade OM i tidernas begynnelse. Bland annat de gröna jackorna med teddyfoder. Har för mig att jackan har rosen som brodyr, om det kan ge någon årsangivelse.
    hmmm detta är en grandmas coat! Kan de va så gamla?
  • smulan0

jag fick min blues skirt och den passade inte min figur för fem öre. Jag är bara 1.62 och den ser alldeles för lång och bred ut på mig.... Dessutom var det en chock att se de kritvita benen! Kanske hade blivit finare i en mindre storlek! Trist men nu får jag chans att köpa någon efterlängtad kofta istället!

• smulan0
    smulan0 skrev 2010-02-22 14:09:10 följande:
    ska se om jag kan packa lägga ut lite bilder på bloggen
    vilken fin mening jag fick till där, nu ligger det bilder ute i alla fall!
  • smulan0
    VivviM skrev 2010-02-23 09:23:47 följande:
    Halloj! Tänkte bara hoppa med lite här som nybliven OddMolly älskare...Köpte igår min första Lovely Knit kofta...tvekade länge med färgen men slog till på den lila, kommer jag njuta av länge Liten fråga bara till er som varit med i svängen länge: Hur är de generellt i storlekarna. Har bara två plagg. Är normalt en 36a/small och har en tunika i strlk 1 men koftan kändes 2 bättre. Finns ju mycket bra sajter på nätet då jag inte har så stort utbud i min lilla stad och då vill man ju veta hur storlekarna är men jag får känslan att det kan variera....
    det är superknepigt... bäst är att reka här om du är intresserad så kan alltid någon svara. Katinka (www.oddmollybesatt.blogspot.com har en underbar blogg där hon har provat de flesta plagg som finns och uppger hur de är i storlek. Annars får man beställa och returnera...
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV