Inlägg från: smulan0 |Visa alla inlägg
  • smulan0

Odd Molly för oss inbitna del IV

Usch vad svårt det är att välja klänning till lördagen... Ny eller gammal? Velar mellan en nymph dress i dark cherry eller splitbottom i velvet där nymphen blir ungefär 500kr dyrare. Känns ju inte som man kan ha någon till vardags och då kanske det är bättre att  köpa en splitbottom som är billigare och ändå fin?? Så svårt!

• smulan0
    Pokergirl skrev 2010-11-02 20:56:18 följande:
    Jag röstar på Splitbottom, så fin! Fast det är ju Nymph också... Obestämd

Tror jag behöver inhandla en till Varsity dress, så himla mysig klänning. Kom den i alm black, indigo och military?

En OT fråga, jag bara måste ha en Ester Elenora skull, i svart. Hittar den brun/beigea lite överallt men den svarta verkar vara hopplös att hitta... Någon som sett den någonstans?
    jag letade runt en del innan jag köpte min och hittade bara beige. Men är otroligt nöjd med den färgen!
  • smulan0
    Stargirl skrev 2010-11-03 13:20:51 följande:
    Bästa jul klänningen från Odd Molly, vilken tycker ni att det är från höstens och vinterns kollektion? har ju två fina från förra året men vill ha en till iaf !
    saraband dress i rött men den verkar inte gå att finna någonstans... annars tycker jag flanellklänningen! Men tycker fortfarande voile short dress i rött som du väl också har är den finaste julklänningen! Mysig, vacker och lite "folkelore". Den vill jag ha på julafton med tjocka strumpor till!
  • smulan0

sylt: missade kids and friends igår. Blev kaos på jobbet och kom inte ifrån.. Men så tänkte jag åka idag men det kanske är stängt pga allahelgona! Vet du??? Hoppas dom har öppet imorgon ändå!

• smulan0

Vat tvungen att kommentera också... lämnar glatt den tråden för all framtid! Trivs bättre här!

Viola B skrev 2010-11-07 09:21:38 följande:
    Pokergirl: Helt perfekt kommentar i shopoholictråden! Man blir så trött på såna människor. 
  • smulan0

missa inte att ajabaja har 24% rabatt på allt i ett dygn från midnatt... frågan är hur jag ska kunna hålla mig vaken till kl 00....

• smulan0
    Duntoffla skrev 2010-11-10 19:22:14 följande:
    Alltid kul att kunna komma med tips särskilt lite budgetvarianter
    är fortfarande på jakt efter dom! Skulle komma tillbaka senare i höst sa dom i butiken här i stan!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV