• Ajliin

karlstad någon ?! :)

Finns det fler som väntar vår/sommarbebis som bor i Karlstad?
    :)

• Svar på tråden karlstad någon ?! :)
  • solblomma
    graf skrev 2010-08-23 23:27:37 följande:
    jag tar gärna en fika o promenad. kan vilken dag som helst efter imorgon! nån mer?
    Får nog hoppa promenaden pga magen, men hänger gärna på och tar en fika. Kan från fredag eftermiddag och framåt!
  • LillinH
    solblomma skrev 2010-08-23 22:06:48 följande:
    Vad skönt för dig att klådan var övergående! Själv tror jag att jag håller på att bli galen snart, speciellt när det kliar på nätterna... Hoppas verkligen att det ger sig snart, så att man kan må bra de här sista veckorna.

Var på förlossningsvisningen idag iaf och nu känns det verkligen att det närmar sig. Längtar så efter att få se den lille plutten! Hoppas allt går bra för dig när det väl sätter igång :)

Bra tips med druvsockret! Man kan ju verkligen behöva lite extra energi... :P Själv ska jag packa väskan i helgen tänkte jag.

Ja, en bärsele är nog praktiskt att ha. Själv har jag köpt en bärsjal av en kompis,men vi får se om man får någon nytta av den. Verkar lite bökigt, tycker jag, men en del använder sådana mycket.

Lycka till om förlossningen drar igång! :)
    stackare! hur går det med klådan? dricker du ordentligt? läste nånstans att det kan vara vätskebrist oxå. hoppas det går över snart, man kan bli tokig för mindre ;)

jag var oxå på förlossningsvisningen då! det var bra info tycker jag, nu har man en bra bild av vad som händer när man är där och hur det ser ut. jag hade bf i tisdags, men hon har inte kommit ut ännu så jag hoppas verkligen att jag mycket snart får åka till förlossningen igen, på riktigt!! =) orkar inte vänta mer!

har du packat väskan? =) jag har gjort det, men svårt tycker jag! det får bli som det blir.
  • LillinH
    ThereseA skrev 2010-08-23 20:31:23 följande:
    Hittade precis på tråden, har BF nu på torsdag.. Kul att se lite fler Karlstadsbebisar!
    va kul! =) har det hänt något ännu? jag hade bf i tisdags, men min bebis ligger kvar i magen och lurar...
  • ThereseA

Nää, det händer ingenting, eller jo, jag har ont i hela underkroppen på kvällarna så att jag knappt kan sova men mer än så blir det inte.. Tar ett par panodil på kvällen och tänker att jag måste försöka vila lite om det drar igång  på riktigt men vaknar alltid morgonen efter och har inte ett dugg ont längre..!
     BF + 3 idag och jag bara väntar.. Hur går det för dig då?

• LillinH
    graf skrev 2010-08-23 23:27:37 följande:
    jag tar gärna en fika o promenad. kan vilken dag som helst efter imorgon! nån mer?
    solblomma skrev 2010-08-24 13:27:07 följande:
    Får nog hoppa promenaden pga magen, men hänger gärna på och tar en fika. Kan från fredag eftermiddag och framåt!
    jag hänger också gärna på =) jag kan typ när som helst =)
    (om jag inte ligger på bb och föder förståss, går ju på övertid nu..)
  • Helena Dahl
    LillinH skrev 2010-08-29 15:45:44 följande:
    solblomma skrev 2010-08-24 13:27:07 följande:
    jag hänger också gärna på =) jag kan typ när som helst =)
    (om jag inte ligger på bb och föder förståss, går ju på övertid nu..)
    Ja ta en promenad vettja :) Ring till mig om du behöver till förlossningen jag kör dig hehe ;D Jag är ändå ute o kör i Karlstad så ofta ;) Tycker du inte att det är tungt o vara ute o vandra nu :)? Jag orkade ju knappt gå på slutet jag.
  • Helena Dahl
    ThereseA skrev 2010-08-23 20:31:23 följande:
    Hittade precis på tråden, har BF nu på torsdag.. Kul att se lite fler Karlstadsbebisar!
    Oh spännande ;) Hoppas bebis kommer snart då ;)
  • graf
    Då tycker jag vi ses på onsdag!
    Vad tror ni?
    Onsdag, 1 Sept, 13.00, Mariebergsskogen, innanför ingången :)
    Vem kan komma?

Jag och Tara kan :)
  • graf
    graf skrev 2010-08-29 22:21:55 följande:
    Vad tror ni?
    Vem kan komma?

Vi kan ju både fika och ta en promenix :)
  • solblomma
    graf skrev 2010-08-29 22:21:55 följande:
    Vad tror ni?
    Vem kan komma?

Jag hänger gärna på och fikar, men kan vi ta det lite senare på onsdag? Ska lämna in bilen på verkstan 9.20 och det blir nog tight att hinna få den tillbaks till 13.00... Vad sägs om 16.00? Vore kul att ses! :)
Svar på tråden karlstad någon ?! :)