solblomma skrev 2010-08-23 22:06:48 följande:
Vad skönt för dig att klådan var övergående! Själv tror jag att jag håller på att bli galen snart, speciellt när det kliar på nätterna... Hoppas verkligen att det ger sig snart, så att man kan må bra de här sista veckorna.
Var på förlossningsvisningen idag iaf och nu känns det verkligen att det närmar sig. Längtar så efter att få se den lille plutten! Hoppas allt går bra för dig när det väl sätter igång :)
Bra tips med druvsockret! Man kan ju verkligen behöva lite extra energi... :P Själv ska jag packa väskan i helgen tänkte jag.
Ja, en bärsele är nog praktiskt att ha. Själv har jag köpt en bärsjal av en kompis,men vi får se om man får någon nytta av den. Verkar lite bökigt, tycker jag, men en del använder sådana mycket.
Lycka till om förlossningen drar igång! :)
stackare! hur går det med klådan? dricker du ordentligt? läste nånstans att det kan vara vätskebrist oxå. hoppas det går över snart, man kan bli tokig för mindre ;)
jag var oxå på förlossningsvisningen då! det var bra info tycker jag, nu har man en bra bild av vad som händer när man är där och hur det ser ut. jag hade bf i tisdags, men hon har inte kommit ut ännu så jag hoppas verkligen att jag mycket snart får åka till förlossningen igen, på riktigt!! =) orkar inte vänta mer!
har du packat väskan? =) jag har gjort det, men svårt tycker jag! det får bli som det blir.