• Ajliin

karlstad någon ?! :)

Finns det fler som väntar vår/sommarbebis som bor i Karlstad?
    :)

• Svar på tråden karlstad någon ?! :)
  • ThereseA

Funderar lite på att hänga med idag jag också eftersom bebis inte verkar ha några planer på att komma ut, blir knäpp av att bara gå hemma! Var det 16.00 vid ingången till Mariebergsskogen?? Jag håller utkik efter magar och barnvagnar helt enkelt!

• graf
    ThereseA skrev 2010-09-01 13:02:02 följande:
    Funderar lite på att hänga med idag jag också eftersom bebis inte verkar ha några planer på att komma ut, blir knäpp av att bara gå hemma! Var det 16.00 vid ingången till Mariebergsskogen?? Jag håller utkik efter magar och barnvagnar helt enkelt!
    va roligt! ska bli riktigt kul o ses :) japp 16.00 vid ingången
    själv kör jag en marinblå lite retro vagn, är blond med lugg! :) hehe
    känns lite som en blinddate detta!
  • ThereseA
    graf skrev 2010-09-01 13:12:32 följande:
    va roligt! ska bli riktigt kul o ses :) japp 16.00 vid ingången
    själv kör jag en marinblå lite retro vagn, är blond med lugg! :) hehe
    känns lite som en blinddate detta!
    Men dig tror jag att jag känner igen för jag tror att vi gick i samma föräldrautbildningsgrupp, eller vad man ska kalla det..
  • graf
    ThereseA skrev 2010-09-01 13:30:25 följande:
    Men dig tror jag att jag känner igen för jag tror att vi gick i samma föräldrautbildningsgrupp, eller vad man ska kalla det..
    är det sant?! o såndana hemligheter sitter du och klämmer på! haha
    på Rud?
  • ThereseA

Precis.. Har bara bytt lite efternamn sedan den tiden.. Tungan ute

• graf
    tack för idag, riktigt trevligt till ja skulle åka:

DRAMA! Bilen låste sig själv men allt i väska, vagn, nycklar, mobil o framför allt:l TARA i!!! Skräck!
    Tusen tack till bussgubben och de trevliga damerna som höll mig lugn och hjälpte till med mobiler o likn till vi fick tag i Patrik som fick ta taxi o komma med nyckel. fn ta Volvo! Ha ALLTID nycklarna i nycklarn i fickan Jeanette!
    shit va hemskt d va,
    visste jag inte ens att det kunde hända! tänkte på allt man läst om barn som dör av varma bilar o allt möjligt!
    men de sluta bra :)

• LillinH

ÅNEJ!!! Jag missade träffen! *snyft* Gu va trist! Vilka var där? Vi måste ordna en igen, jag har helt enkelt missat att kolla in här på några dagar, jag går och DEPPAR över att bebben aldrig vill komma ut!! =( Nu är det typ BF+9 eller +10 eller +675 eller inte vet jag =(

• ThereseA
    LillinH skrev 2010-09-02 13:46:38 följande:
    ÅNEJ!!! Jag missade träffen! *snyft* Gu va trist! Vilka var där? Vi måste ordna en igen, jag har helt enkelt missat att kolla in här på några dagar, jag går och DEPPAR över att bebben aldrig vill komma ut!! =( Nu är det typ BF+9 eller +10 eller +675 eller inte vet jag =(
    jag tycker att du och jag kan planera en egen träff! Vad sägs om att träffas på BB? Typ i natt, eller i morgon eller så?? Tycker jag att det låter som en bra plan iaf! Solig
  • solblomma
    graf skrev 2010-09-01 19:45:53 följande:
    tack för idag, riktigt trevligt till ja skulle åka:

DRAMA! Bilen låste sig själv men allt i väska, vagn, nycklar, mobil o framför allt:l TARA i!!! Skräck!
    Tusen tack till bussgubben och de trevliga damerna som höll mig lugn och hjälpte till med mobiler o likn till vi fick tag i Patrik som fick ta taxi o komma med nyckel. fn ta Volvo! Ha ALLTID nycklarna i nycklarn i fickan Jeanette!
    shit va hemskt d va,
    visste jag inte ens att det kunde hända! tänkte på allt man läst om barn som dör av varma bilar o allt möjligt!
    men de sluta bra :)
    Tack själv :) men jisses vad dramatiskt det låter med Tara instängd i bilen!!! Vilken otur att jag var så snabb iväg, annars kunde jag ju hjälp dig... Tur att allt slutade lyckligt iaf! Hörde på radion i vintras att samma sak hänt Gry Forsell. Även det äventyret slutade lyckligt som tur var!
  • LillinH
    ThereseA skrev 2010-09-02 13:57:18 följande:
    jag tycker att du och jag kan planera en egen träff! Vad sägs om att träffas på BB? Typ i natt, eller i morgon eller så?? Tycker jag att det låter som en bra plan iaf! Solig
    absolut! =) vore kanon! vi kanske snart möts där med värkar i korridoren på bb ;D
Svar på tråden karlstad någon ?! :)