• Ajliin

karlstad någon ?! :)

Finns det fler som väntar vår/sommarbebis som bor i Karlstad?
    :)

• Svar på tråden karlstad någon ?! :)
  • graf
    solblomma skrev 2010-08-30 11:34:54 följande:
    Jag hänger gärna på och fikar, men kan vi ta det lite senare på onsdag? Ska lämna in bilen på verkstan 9.20 och det blir nog tight att hinna få den tillbaks till 13.00... Vad sägs om 16.00? Vore kul att ses! :)
    16.00 funkar för mig! någon annan?
  • solblomma
    graf skrev 2010-08-31 09:17:22 följande:
    Kanon! Då ses vi i morgon! Kanske någon mer som hänger på?
  • Helena Dahl
    graf skrev 2010-08-31 09:17:22 följande:
    Jag följer med om jag hinner fixa barnvagnen...fått punka hehe :P
  • Uliise

Jag är med!! Glad

Tur att jag inte missade tråden, har haft fullt upp med annat.

Majken 100421
  • solblomma
    solblomma skrev 2010-08-31 11:33:27 följande:
    Kanon! Då ses vi i morgon! Kanske någon mer som hänger på?
    Om det krångla med bilen på verkstan, så jag inte hinner få den innan kl16 hör jag av mig här på forumet i morgon fm när jag lämnat den. Borde inte vara några problem, men eftersom vi inte har varandras nummer vore det ju märkligt om jag inte dyker upp annars :) Ses i morgon!
  • graf
    solblomma skrev 2010-08-31 14:37:55 följande:
    Om det krångla med bilen på verkstan, så jag inte hinner få den innan kl16 hör jag av mig här på forumet i morgon fm när jag lämnat den. Borde inte vara några problem, men eftersom vi inte har varandras nummer vore det ju märkligt om jag inte dyker upp annars :) Ses i morgon!
    men finns de ngt fik på MAriebergsskogen, eller ska vi ses nån annan stans?
    jag ska till bvc kl tre så jag hoppas jag hinner till fyra :)
  • solblomma
    graf skrev 2010-08-31 15:48:06 följande:
    men finns de ngt fik på MAriebergsskogen, eller ska vi ses nån annan stans?
    jag ska till bvc kl tre så jag hoppas jag hinner till fyra :)
    Man kan ju fika på Naturum och där finns också plats för barnvagnar har jag för mig :) Om det blir tight med tid för dig kan vi ju säga 16.30 i stället...
  • graf
    solblomma skrev 2010-08-31 21:42:20 följande:
    Man kan ju fika på Naturum och där finns också plats för barnvagnar har jag för mig :) Om det blir tight med tid för dig kan vi ju säga 16.30 i stället...
    Jag tror jag hinner :) kommer jag lite sent så dyker ja upp på naturum o letar efter er! jag skrickar mitt nummer så har ni det om de blir några ändringar!

va kul det ska bli!
  • ThereseA

Hm.. Var tog LillinH vägen? Undrar om det blev ett BB-besök för henne, hon har inte skrivit sen i söndags och då låg hon väl på BF+ 5 typ??

• Helena Dahl
    ThereseA skrev 2010-09-01 06:24:29 följande:
    Hm.. Var tog LillinH vägen? Undrar om det blev ett BB-besök för henne, hon har inte skrivit sen i söndags och då låg hon väl på BF+ 5 typ??
    Tror också hon är på bb :) Hoppas!
Svar på tråden karlstad någon ?! :)