• Ajliin

karlstad någon ?! :)

Finns det fler som väntar vår/sommarbebis som bor i Karlstad?
    :)

• Svar på tråden karlstad någon ?! :)
  • LillinH
    graf skrev 2010-09-01 19:45:53 följande:
    tack för idag, riktigt trevligt till ja skulle åka:

DRAMA! Bilen låste sig själv men allt i väska, vagn, nycklar, mobil o framför allt:l TARA i!!! Skräck!
    Tusen tack till bussgubben och de trevliga damerna som höll mig lugn och hjälpte till med mobiler o likn till vi fick tag i Patrik som fick ta taxi o komma med nyckel. fn ta Volvo! Ha ALLTID nycklarna i nycklarn i fickan Jeanette!
    shit va hemskt d va,
    visste jag inte ens att det kunde hända! tänkte på allt man läst om barn som dör av varma bilar o allt möjligt!
    men de sluta bra :)
    scary! :-/ och vi som bara har en endaste bilnyckel. kanske man borde ta tag i saken och kopiera den så det finns reserv! skönt att det gick bra iaf =)
  • ThereseA

Haha! Vi får ha en nejlika i kragen på sjukhuskläderna så vi känner igen varandra!

• LillinH
    ThereseA skrev 2010-09-02 17:29:32 följande:
    Haha! Vi får ha en nejlika i kragen på sjukhuskläderna så vi känner igen varandra!
    ja, så får vi försöka tajma värkarna så vi kan ta en fika emellan hehe =D
    ..men tyvärr känner jag ingenting ännu, inget tecken alls på förlossningsdax.. gör du?
    nu ska jag baka en kladdkaka som tröst..
  • ThereseA

Nope, känner ingenting.. Så vi kanske får vänta till i morgon då, annars säger det bara pang bom tjoff helt plötsligt, det vet man ju inte heller..
    Om du ser nån som går runt med stor mage och har ont sen när du väl åker in så vet du att det kan vara jag, för det är nog en rätt bra beskrivning på hur jag kommer att se ut då tror jag Gravid. Eller så går jag runt och mumlar på dalmål..

• LillinH
    Helena Dahl skrev 2010-08-29 18:25:46 följande:
    Ja ta en promenad vettja :) Ring till mig om du behöver till förlossningen jag kör dig hehe ;D Jag är ändå ute o kör i Karlstad så ofta ;) Tycker du inte att det är tungt o vara ute o vandra nu :)? Jag orkade ju knappt gå på slutet jag.
    hehe tack, det ska jag komma ihåg ;) nje, det går ganska bra att promenera, men nu de senaste dagarna har jag tagit det lite lugnare och försöker samla energi istället för att göra av med den, blir så trött när jag varit ute och "sportat" ;)
  • LillinH
    ThereseA skrev 2010-09-02 17:52:28 följande:
    Nope, känner ingenting.. Så vi kanske får vänta till i morgon då, annars säger det bara pang bom tjoff helt plötsligt, det vet man ju inte heller..
    Om du ser nån som går runt med stor mage och har ont sen när du väl åker in så vet du att det kan vara jag, för det är nog en rätt bra beskrivning på hur jag kommer att se ut då tror jag Gravid. Eller så går jag runt och mumlar på dalmål..
    u never know.... ;)
    fräsigt!! jag är precis likadan - stor mage, har ont, och mumlar på dalmål!
  • ThereseA
    LillinH skrev 2010-09-02 17:57:39 följande:
    u never know.... ;)
    fräsigt!! jag är precis likadan - stor mage, har ont, och mumlar på dalmål!
    Då borde vi ju hitta varandra rätt lätt tycker jag! Skrattande
  • Uliise

Hejsan! Hoppas det händer saker för er Therese och LilinH Glad

Jag är definitivt med på en träff till, skulle vara superkul :) Nu måste jag gå och ta hand om en ledsen Majkis...

Majken 100421
  • ThereseA

Nu har jag fått min lilla solstråle iaf.. Blev en "liten" pojk på 53 cm som vägde 3700 g..

• Helena Dahl
    ThereseA skrev 2010-09-06 10:32:05 följande:
    Nu har jag fått min lilla solstråle iaf.. Blev en "liten" pojk på 53 cm som vägde 3700 g..
    Grattis ;) Han var inte så stor ändå :) Min tjej var 51 cm o vägde 3920 hehe och jag gick över 3 dagar bara :P
Svar på tråden karlstad någon ?! :)