• Nathalie Flisbäck

För oss som bakar

Vad ska du baka idag/ har bakat idag??

Här samlas vi som bakar, lämnar recept om man vill ha det & visar upp sina bakverk. Hit är alla kakmonster välkomna.

• Svar på tråden För oss som bakar
  • 6barnsmamman

Han gillar det mesta faktiskt o är inte allergisk mot nått....

• Candis
    Ann Lee skrev 2010-11-20 01:40:32 följande:
    Chocolate chip cookies... de bruna stora med vit choklad i!

frostrosor.blogspot.com
    Mumms massa läckerheter i din blogg
    ♥ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ Anders ♥ 26 dagar kvar wiiieeee
  • Ann Lee
    Candis skrev 2010-11-21 11:13:29 följande:
    Mumms massa läckerheter i din blogg
    Tack! Älskar att både baka/laga och framförallt ÄTA!
  • Tinkerbelle
    Shaun the sheep skrev 2010-11-19 13:47:18 följande:
    Gällande ett helt annat recept: Vilken soppa tror du rent spontant skulle passa bäst till chili chesse muffin sconesen? Är så sugen på att prova dem i helgen
    Sorry att jag inte sett frågan. Har inte haft tid at sitta vid datorn så mycket det senaste. Men jag kan verkligen rekommendera muffinsen till en len tomatsoppa eller sparrissoppa. Lite mildare soppor, fast å andra sidan åt jag dem till en Kelda kyckling Orientalisk eller caribisk? och det var jättegott också. Gjorde även grönärtsoppa i helgen och det skulle de passat till.
    Tänkte eventuellt göra en sötpotatissoppa imorgon och testa till, får återkomma om det blev gott

http://louisespis.blogspot.com/
  • Shaun the sheep
    Tinkerbelle skrev 2010-11-22 13:56:30 följande:
    Sorry att jag inte sett frågan. Har inte haft tid at sitta vid datorn så mycket det senaste. Men jag kan verkligen rekommendera muffinsen till en len tomatsoppa eller sparrissoppa. Lite mildare soppor, fast å andra sidan åt jag dem till en Kelda kyckling Orientalisk eller caribisk? och det var jättegott också. Gjorde även grönärtsoppa i helgen och det skulle de passat till.
    Tänkte eventuellt göra en sötpotatissoppa imorgon och testa till, får återkomma om det blev gott

louisespis.blogspot.com/
    Tack så mycket, ska nog prova tomatsoppa Båda barnen älskar också sån, så det blir nog bra! =)
    Vilmer ♥070529♥ Ella ♥090506♥
  • Linny

Saffrans"bollar" doppade i strösocker samt apelsin/citronsmörkola

Svar på tråden För oss som bakar